Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни "Сучасні технології в ...

            • Курсова робота "Професійна майстерність тренера"

            • Штучний інтелект у фізичній культурі і спорті

            • Наукові основи сучасної системи спортивної підгот...

            • Аеробіка

            • Аеробіка 3 курс

            • АТЕСТАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН БАКАЛАВРАТ (Освітньо-професі...

            • АТЕСТАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН МАГІСТРАТУРА (Освітньо-профес...

            • Атлетизм

            • Баскетбол з методиками викладання (Кокарев Б.В.)

            • Баскетбол з методикою викладання

            • Студентський спорт

              • Загальне

              • Новий розділ

                • ФайлЛекція № 1. Від витоків студентського спорту до Ун...

                • ЗавданняПрактичне завдання 1

                • ЗавданняСамостійне завдання 1

                • ФайлЛекція № 2. Етика і лідерство в упрвлінні студентс...

                • ЗавданняПрактичне завдання 2

                • ЗавданняСамостійне завдання 2

                • ФайлЛекція № 3. Нормативно-правове регулювання студент...

                • ЗавданняПрактичне задання 3

                • ЗавданняСамостійне завдання 3

                • ФайлЛекція № 4. Клубна форма організації занять у розв...

                • ЗавданняПрактичне завдання 4

                • ЗавданняСамостійне завдання 4

                • ФайлЛекція № 5. Особливості системи підготовки в студе...

                • ЗавданняПрактичне завдання 5

                • ЗавданняСамостійне завдання 5

                • ФайлЛекція № 6. Специфіка проведення наукових заходів ...

                • ЗавданняПрактичне завдання 6

                • ЗавданняСамостійне завдання 6

                • ТестПоточний тестовий контроль

              • Індивідуальні завдання

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Студентський спорт

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра фізичної культури і спорту
  6. Студентський спорт
  7. Новий розділ
  8. Практичне завдання 2

Практичне завдання 2

Умови завершення
Початок приймання: неділю 3 вересня 2023 00:00 AM

КЕЙС 1. Результат: гра на межі правил

Ситуація: Півфінал міжфакультетського турніру. Капітан пропонує навмисно затягувати час (імітація травм, повільні заміни). Формально це не порушення регламенту, але суперечить принципам чесної гри. Частина команди «за», частина «проти». Тренер не втручається.

Завдання

• 1) Проаналізуйте дилему за підходами: деонтологічним, утилітарним, доброчесним.

• 2) Запропонуйте 2 альтернативні стратегії поведінки і спрогнозуйте наслідки (спорт/репутація/довіра/культура).

• 3) Розробіть Кодекс чесної гри команди (до 10 пунктів) + механізм контролю (індикатори, відповідальні, санкції/заохочення).

• 4) Підготуйте брифінг для тренера та спортклубу (200–300 слів).

 

Шаблон 1. Аналіз етичної дилеми

Підхід

Ключове питання

Аргументи «за»

Аргументи «проти»

Висновок

Деонтологія

Який обов’язок/правило?

 

 

 

Утилітаризм

Який підсумковий ефект?

 

 

 

Доброчесності

Які цінності задіяні?

 

 

 

 

Шаблон 2. Матриця альтернатив і наслідків

Альтернатива

Короткий опис

К/строк наслідки

Д/строк наслідки

Ризики

Рішення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєкт «Кодексу чесної гри» (до 10 пунктів)

1. [впишіть пункт]

2. [впишіть пункт]

3. [впишіть пункт]

4. [впишіть пункт]

5. [впишіть пункт]

6. [впишіть пункт]

7. [впишіть пункт]

8. [впишіть пункт]

9. [впишіть пункт]

10. [впишіть пункт]

Брифінг (200–300 слів)

[Впишіть узгоджене рішення, аргументи та кроки впровадження]

КЕЙС 2. Криза в день гри: який стиль лідерства обрати?

Ситуація: За 2 години до гри зникає інвентар, воротар запізнюється, у чаті — звинувачення. Ви — в.о. капітана.

Завдання

• 1) Оберіть стиль керування для першої години (авторитарний/демократичний/коучинговий/ситуаційний/служіння) і обґрунтуйте.

• 2) Складіть 15-хв «антикризовий мікро-план» (поминутно: хто/що/коли).

• 3) Розробіть правила кризової комунікації (5–7 пунктів) + зразок повідомлення в чат (до 80 слів).

• 4) Рефлексія: як ваш особистий приклад вплине на поведінку інших?

Шаблон 3. Вибір стилю керування

Стиль

Коли доречний

Переваги

Обмеження/ризики

Чому обрано/не обрано

Авторитарний

 

 

 

 

Демократичний

 

 

 

 

Коучинговий

 

 

 

 

Ситуаційний

 

 

 

 

Служіння

 

 

 

 

 

Антикризовий мікро-план (15 хв)

Хвилина

Дія

Відповідальний

Очікуваний результат

1–1 хв

 

 

 

2–2 хв

 

 

 

3–3 хв

 

 

 

4–4 хв

 

 

 

5–5 хв

 

 

 

 

Правила кризової комунікації (5–7 пунктів) + зразок повідомлення

1. [пункт]

2. [пункт]

3. [пункт]

4. [пункт]

5. [пункт]

6. [пункт]

7. [пункт]

Зразок повідомлення (до 80 слів): [впишіть текст]

Рефлексивна нотатка (150–200 слів)

[Опишіть, як ваш приклад впливає на команду]

Попередня секція
Лекція № 2. Етика і лідерство в упрвлінні студентськими командами
Наступна секція
Самостійне завдання 2
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток