Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни "Сучасні технології в ...

            • Курсова робота "Професійна майстерність тренера"

            • Штучний інтелект у фізичній культурі і спорті

            • Наукові основи сучасної системи спортивної підгот...

            • Аеробіка

            • Аеробіка 3 курс

            • АТЕСТАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН БАКАЛАВРАТ (Освітньо-професі...

            • АТЕСТАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН МАГІСТРАТУРА (Освітньо-профес...

            • Атлетизм

            • Баскетбол з методиками викладання (Кокарев Б.В.)

            • Баскетбол з методикою викладання

            • Студентський спорт

              • General

              • Nueva sección

                • ArchivoЛекція № 1. Від витоків студентського спорту до Ун...

                • TareaПрактичне завдання 1

                • TareaСамостійне завдання 1

                • ArchivoЛекція № 2. Етика і лідерство в упрвлінні студентс...

                • TareaПрактичне завдання 2

                • TareaСамостійне завдання 2

                • ArchivoЛекція № 3. Нормативно-правове регулювання студент...

                • TareaПрактичне задання 3

                • TareaСамостійне завдання 3

                • ArchivoЛекція № 4. Клубна форма організації занять у розв...

                • TareaПрактичне завдання 4

                • TareaСамостійне завдання 4

                • ArchivoЛекція № 5. Особливості системи підготовки в студе...

                • TareaПрактичне завдання 5

                • TareaСамостійне завдання 5

                • ArchivoЛекція № 6. Специфіка проведення наукових заходів ...

                • TareaПрактичне завдання 6

                • TareaСамостійне завдання 6

                • CuestionarioПоточний тестовий контроль

              • Індивідуальні завдання

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Студентський спорт

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра фізичної культури і спорту
  6. Студентський спорт
  7. Nueva sección
  8. Практичне завдання 2

Практичне завдання 2

Requisitos de finalización
Apertura: domingo, 3 de septiembre de 2023, 00:00

КЕЙС 1. Результат: гра на межі правил

Ситуація: Півфінал міжфакультетського турніру. Капітан пропонує навмисно затягувати час (імітація травм, повільні заміни). Формально це не порушення регламенту, але суперечить принципам чесної гри. Частина команди «за», частина «проти». Тренер не втручається.

Завдання

• 1) Проаналізуйте дилему за підходами: деонтологічним, утилітарним, доброчесним.

• 2) Запропонуйте 2 альтернативні стратегії поведінки і спрогнозуйте наслідки (спорт/репутація/довіра/культура).

• 3) Розробіть Кодекс чесної гри команди (до 10 пунктів) + механізм контролю (індикатори, відповідальні, санкції/заохочення).

• 4) Підготуйте брифінг для тренера та спортклубу (200–300 слів).

 

Шаблон 1. Аналіз етичної дилеми

Підхід

Ключове питання

Аргументи «за»

Аргументи «проти»

Висновок

Деонтологія

Який обов’язок/правило?

 

 

 

Утилітаризм

Який підсумковий ефект?

 

 

 

Доброчесності

Які цінності задіяні?

 

 

 

 

Шаблон 2. Матриця альтернатив і наслідків

Альтернатива

Короткий опис

К/строк наслідки

Д/строк наслідки

Ризики

Рішення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєкт «Кодексу чесної гри» (до 10 пунктів)

1. [впишіть пункт]

2. [впишіть пункт]

3. [впишіть пункт]

4. [впишіть пункт]

5. [впишіть пункт]

6. [впишіть пункт]

7. [впишіть пункт]

8. [впишіть пункт]

9. [впишіть пункт]

10. [впишіть пункт]

Брифінг (200–300 слів)

[Впишіть узгоджене рішення, аргументи та кроки впровадження]

КЕЙС 2. Криза в день гри: який стиль лідерства обрати?

Ситуація: За 2 години до гри зникає інвентар, воротар запізнюється, у чаті — звинувачення. Ви — в.о. капітана.

Завдання

• 1) Оберіть стиль керування для першої години (авторитарний/демократичний/коучинговий/ситуаційний/служіння) і обґрунтуйте.

• 2) Складіть 15-хв «антикризовий мікро-план» (поминутно: хто/що/коли).

• 3) Розробіть правила кризової комунікації (5–7 пунктів) + зразок повідомлення в чат (до 80 слів).

• 4) Рефлексія: як ваш особистий приклад вплине на поведінку інших?

Шаблон 3. Вибір стилю керування

Стиль

Коли доречний

Переваги

Обмеження/ризики

Чому обрано/не обрано

Авторитарний

 

 

 

 

Демократичний

 

 

 

 

Коучинговий

 

 

 

 

Ситуаційний

 

 

 

 

Служіння

 

 

 

 

 

Антикризовий мікро-план (15 хв)

Хвилина

Дія

Відповідальний

Очікуваний результат

1–1 хв

 

 

 

2–2 хв

 

 

 

3–3 хв

 

 

 

4–4 хв

 

 

 

5–5 хв

 

 

 

 

Правила кризової комунікації (5–7 пунктів) + зразок повідомлення

1. [пункт]

2. [пункт]

3. [пункт]

4. [пункт]

5. [пункт]

6. [пункт]

7. [пункт]

Зразок повідомлення (до 80 слів): [впишіть текст]

Рефлексивна нотатка (150–200 слів)

[Опишіть, як ваш приклад впливає на команду]

Actividad previa
Лекція № 2. Етика і лідерство в упрвлінні студентськими командами
Próxima actividad
Самостійне завдання 2
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles