Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

            • archive

            • Педагогіка

            • Виробнича практика (ОР МАГІСТР)

            • Вікова та педагогічна психологія (Козич Ірина Вол...

            • Педагогічна конфліктологія

            • Сучасні дидактичні системи (Козич Ірина Володими...

            • «Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою»

            • Адміністративний менеджмент в освіті

            • Андрагогіка

            • Арт - терапія в спеціальній педагогіці

            • Арт-терапевтичні технології в логопедичній практиці

            • Арт-терапевтичні технології навчання

            • Стандартизація і контроль як засоби функціонування...

              • Нульова секція

              • Змістовий модуль 1. Загальні засади стандартизац...

              • Змістовий модуль 2.Стандартизація освіти: компетен...

              • Змістовий модуль3. Освітнє середовище закладу осві...

              • Змістовий модуль 4. Механізми управління та контро...

              • Підсумковий контроль

                • TareaІндивідуальне завдання

                • CarpetaОпитування для підсумкового контролю знань

                • CarpetaТематика есе

                • CuestionarioПідсумковий тест

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Стандартизація і контроль як засоби функціонування ...

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності
  6. Стандартизація і контроль як засоби функціонування...
  7. Підсумковий контроль
  8. Індивідуальне завдання

Індивідуальне завдання

Requisitos de finalización
Apertura: lunes, 21 de octubre de 2024, 21:49
Cierre: jueves, 14 de noviembre de 2024, 21:49

Практична частина заліку. Формою науково-дослідного завдання студента є есе.  Есе — самостійна творча письмова робота, прикметною ознакою якої є особистісний характер сприймання проблеми та її осмислення, невеликий обсяг, вільна композиція, невимушеність та емоційність викладу. Види есе: інформаційне (есе-розповідь, есе-визначення, есе-опис);критичне; есе-дослідження (порівняльне есе, есе-протиставлення, есе причини-наслідку, есе-аналіз). Вимоги до есе. 1. Обсяг — 2-3 сторінки тексту. 2. Есе повинно сприйматися як цілісний твір, ідея якого зрозуміла й чітка.3. Кожен абзац есе розкриває одну думку.4. Необхідно писати стисло і ясно. Есе не повинно містити нічого зайвого, має нести лише інформацію, необхідну для розкриття ідеї есе, власної позиції автора. 5. Есе має відрізнятися чіткою композиційною побудовою, бути логічним за структурою. Структура есе. Есе складається з таких частин — вступ, основна частина, висновок. Вступ — обґрунтування вибору теми есе. Основна частина — теоретичні основи обраної проблеми й виклад основного питання. Ця частина припускає розвиток аргументації й аналізу, а також обґрунтування їх, виходячи з наявних даних, інших аргументів і позицій. Висновок — узагальнення й аргументовані висновки до теми тощо. Підсумовує есе або ще раз вносить пояснення, підкріплює зміст і значення викладеного в основній частині. 

  

Максимальна кількість балів — 20, які нараховуються за виконання таких частин роботи: ∙ правильне визначення основної проблеми – 3 б.; ∙ правильне визначення мети та завдань – 3 б.; ∙ логічність, послідовність викладення матеріалу – 3 б.; ∙ самостійно проведений аналіз цієї проблеми з використанням концепцій і діагностичного інструментарію – 5 б.; ∙ доцільність запропонованих висновків – 3 б.; ∙ дотримання вимог есе – 3 б.

Actividad previa
Тест 6
Próxima actividad
Опитування для підсумкового контролю знань
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles