Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

            • archive

            • Педагогіка

            • Виробнича практика (ОР МАГІСТР)

            • Вікова та педагогічна психологія (Козич Ірина Вол...

            • Педагогічна конфліктологія

            • Сучасні дидактичні системи (Козич Ірина Володими...

            • «Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою»

            • Адміністративний менеджмент в освіті

            • Андрагогіка

            • Арт - терапія в спеціальній педагогіці

            • Арт-терапевтичні технології в логопедичній практиці

            • Педагогіка та психологія (Філологія)

            • Стандартизація і контроль як засоби функціонування...

              • Нульова секція

              • Змістовий модуль 1. Загальні засади стандартизац...

              • Змістовий модуль 2.Стандартизація освіти: компетен...

              • Змістовий модуль3. Освітнє середовище закладу осві...

              • Змістовий модуль 4. Механізми управління та контро...

              • Підсумковий контроль

                • ЗавданняІндивідуальне завдання

                • ТекаОпитування для підсумкового контролю знань

                • ТекаТематика есе

                • ТестПідсумковий тест

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Стандартизація і контроль як засоби функціонування ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності
  6. Стандартизація і контроль як засоби функціонування...
  7. Підсумковий контроль
  8. Індивідуальне завдання

Індивідуальне завдання

Умови завершення
Початок приймання: понеділок 21 жовтня 2024 21:49 PM
Термін спливає: четвер 14 листопада 2024 21:49 PM

Практична частина заліку. Формою науково-дослідного завдання студента є есе.  Есе — самостійна творча письмова робота, прикметною ознакою якої є особистісний характер сприймання проблеми та її осмислення, невеликий обсяг, вільна композиція, невимушеність та емоційність викладу. Види есе: інформаційне (есе-розповідь, есе-визначення, есе-опис);критичне; есе-дослідження (порівняльне есе, есе-протиставлення, есе причини-наслідку, есе-аналіз). Вимоги до есе. 1. Обсяг — 2-3 сторінки тексту. 2. Есе повинно сприйматися як цілісний твір, ідея якого зрозуміла й чітка.3. Кожен абзац есе розкриває одну думку.4. Необхідно писати стисло і ясно. Есе не повинно містити нічого зайвого, має нести лише інформацію, необхідну для розкриття ідеї есе, власної позиції автора. 5. Есе має відрізнятися чіткою композиційною побудовою, бути логічним за структурою. Структура есе. Есе складається з таких частин — вступ, основна частина, висновок. Вступ — обґрунтування вибору теми есе. Основна частина — теоретичні основи обраної проблеми й виклад основного питання. Ця частина припускає розвиток аргументації й аналізу, а також обґрунтування їх, виходячи з наявних даних, інших аргументів і позицій. Висновок — узагальнення й аргументовані висновки до теми тощо. Підсумовує есе або ще раз вносить пояснення, підкріплює зміст і значення викладеного в основній частині. 

  

Максимальна кількість балів — 20, які нараховуються за виконання таких частин роботи: ∙ правильне визначення основної проблеми – 3 б.; ∙ правильне визначення мети та завдань – 3 б.; ∙ логічність, послідовність викладення матеріалу – 3 б.; ∙ самостійно проведений аналіз цієї проблеми з використанням концепцій і діагностичного інструментарію – 5 б.; ∙ доцільність запропонованих висновків – 3 б.; ∙ дотримання вимог есе – 3 б.

Попередня секція
Тест 6
Наступна секція
Опитування для підсумкового контролю знань
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток