Індивідуальне практичне завдання
Індивідуальне завдання - розробка плану-програми маркетингової діяльності підприємства.
Підприємство обирає студент самостійно.
Передбачається виконання таких складових:
- формулювання мети, цілей та завдань маркетингової програми;
- виділення цільової аудиторії, товару та сегменту ринку та визначення їх основних характеристик; створення кривої життєвого циклу кожного товару підприємтсва;
- розрахунок бюджету тощо.
Надати пропозиції:
- заходи щодо підтримання рівня попиту на стадіях зростання та росту;
- напрями модифікації товару, ринку та маркетингових заходів.
- розробити власну упаковку одного з основних товарів підприємства (обґрунтувати вибір кольору та розмір і місце розміщення малюнків на етикетці)
Студент має надати завдання наприкінці семестру, але не пізніше терміну проведення підсумкового контролю.