Робота до ЗМ 1
Дискусійне обговорення питань :
1. Розкрийте зміст поняття «маркетинг». Поясніть, як трактують сутність маркетингу вітчизняні й закордонні вчені-маркетологи?
2. Розкрийте сутність маркетингу як філософії бізнесу. На яких принципах базується?
3. У чому полягає сутність маркетингу як способу дій? На яких принципах базується?
4. У чому полягає сутність маркетингу як науки? На яких принципах базується?
5. Визначте основні передумови теоретичного розвитку маркетингу.
6. Розкрийте розуміння сутності маркетингу та його ролі в ринковій економіці.
7. Розкрийте сутність парадигм у маркетингу. Поясніть їх цінність для розвитку теорії маркетингу.
8. Поясніть необхідність розвитку теорії маркетингу.
9. Чим принципово
відрізняються європейська та американська логіка ведення підприємницької
діяльності? Назвіть історичне й сучасне підґрунтя такої диференціації. Яка
філософія господарювання має більші перспективи використання? Обґрунтуйте
висновок.
10. Охарактеризуйте три рівні товарів на прикладі таких
продуктів: • автомобіль; • перукарські послуги. • автомобіль; • перукарські послуги.
- 27 October 2021, 18:44 PM