Робота до ЗМ 1

Дискусійне обговорення питань :

1.        Розкрийте зміст поняття «маркетинг». Поясніть, як трактують сутність маркетингу вітчизняні й закордонні вчені-маркетологи?

2.        Розкрийте сутність маркетингу як філософії бізнесу. На яких принципах базується?

3.         У чому полягає сутність маркетингу як способу дій? На яких принципах базується?

4.         У чому полягає сутність маркетингу як науки? На яких принципах базується?

5.       Визначте основні передумови теоретичного розвитку маркетингу.

6.         Розкрийте розуміння сутності маркетингу та його ролі в ринковій економіці.

7.         Розкрийте сутність парадигм у маркетингу. Поясніть їх цінність для розвитку теорії маркетингу.

8.       Поясніть необхідність розвитку теорії маркетингу.

9.     Чим принципово відрізняються європейська та американська логіка ведення підприємницької діяльності? Назвіть історичне й сучасне підґрунтя такої диференціації. Яка філософія господарювання має більші перспективи використання? Обґрунтуйте висновок.

10.

Охарактеризуйте три рівні товарів на прикладі таких продуктів:

•  автомобіль;

•  перукарські послуги.

•  автомобіль;

•  перукарські послуги.