Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

            • archive

            • Філософія

            • Політика національної безпеки

            • Управління в соціальній сфері

            • Онлайн-консультування і цифрова підтримка клієнтів

            • Адвокація прав людей з інвалідністю у соціальній р...

            • Філософські проблеми рекреації

            • Тімбілдінг

            • Фасилітація групових процесів засобами ненасильниц...

            • Герменевтичні студії креативності

            • Адміністративно-правове регулювання публічно-управ...

            • Інноваційні технології в евристиці

            • Естетика реклами

              • Загальне

              • Topic 1

                • ФайлЛекція 1

                • ЗавданняЗавдання до лекції 1

                • ФайлЛекція 2

                • ЗавданняЗавдання до лекції 2

                • ФайлЛекція 3

                • ЗавданняЗавдання до лекції 3

                • Файлмедіаплан.docx

                • ФайлЛекція 4

                • ТестМодульний контроль 1

              • Topic 2

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація, Статистика ФСУ

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Естетика реклами

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра філософії, публічного управління та соціал...
  6. Естетика реклами
  7. Topic 1
  8. Завдання до лекції 1

Завдання до лекції 1

Умови завершення
Початок приймання: середу 21 вересня 2022 10:00 AM
Термін спливає: середу 28 вересня 2022 10:00 AM

Теоретичні питання:
1.Визначення понять «медіабайер» та «медіаселлер».
2. Рекламний тендер.

3. Засоби розповсюдження рекламних матеріалів в соціальній роботі.

Творче завдання:

1.Навести приклад конкретних українських організацій, котрих можна віднести до різних типів суб’єктів рекламного процесу.

2.Обрати та проаналізувати українську рекламу (за вибором), принести її на електронному носії. Зробити висновки: які прийоми використовуються найчастіше, які почуття викликає?



Попередня секція
Лекція 1
Наступна секція
Лекція 2
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток