Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Написання новин (Любченко Юлія Валеріївна)

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...

              • Общее

              • Content module 1. The role of digital journalism i...

              • Змістовий модуль 2. Підготовка текстових і графічн...

              • Змістовий модуль 3. Вебсайт як базова цифрова плат...

                • ФайлЛабораторні заняття ЗМ3

                • ЗаданиеЗМ 3. Завдання 1

                • ЗаданиеЗМ 3. Завдання 2

                • ЗаданиеЗМ 3. Завдання 3

                • ТестЗМ 3. Бліц-тест

              • Змістовий модуль 4. Створення крос- і трансмедійни...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се ...

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...
  7. Змістовий модуль 3. Вебсайт як базова цифрова плат...
  8. ЗМ 3. Завдання 1

ЗМ 3. Завдання 1

Требуемые условия завершения

Журналістам, які збираються працювати в соціальних мережах, не зайве мати власний вебсайт як базову цифрову платформу, з якої здійснюватиметься поширення контенту на інших цифрових платформах. Однак, перш ніж завести його, слід детально обміркувати концепцію нового інтернет-ЗМІ.

Прочитайте в посібнику "Робота журналіста в інтернет-ЗМІ" стор. 74-76 матеріал про перші кроки започаткування нового вебпроєкту, зверніть увагу на те, що за чим слід робити.

Придумайте концепцію нового інтернет-видання, яке працюватиме в комплексі з "дочірніми" платформами на різноманітних соціальних майданчиках. По суті, це має бути медіагрупа (до речі, ви можете передбачити також зв'язок із традиційними ЗМІ).

Опишіть вашу концепцію, враховуючи наступне:

  1. На яку цільову аудиторію буде орієнтуватися ваша медіагрупа в цілому і кожна з його цифрових платформ зокрема (сайт - для тих, канал у Вайбері - для тих... Тощо)?
  2. Якою буде мета роботи вашої медіагрупи (тобто що ви несете суспільству)?
  3. Яку назву матиме сайт, відповідно - яке доменне ім'я ви б зареєстрували для нього?
  4. Якими будуть спільні для всієї медіагрупи слоган і логотип? (Просто приблизно сформулюйте словами, або можете намалювати.)
  5. Якими будуть тематика і жанровий спектр (тобто які теми і жанри переважатимуть)?
  6. На яку команду журналістів ви розраховуєте (кількість, спеціалізація, розподіл обов'язків)?
  7. Завдяки чому ви збираєтеся витримувати конкуренцію на медіаринку? (Це дуже серйозне питання. Щоб відповісти на нього, слід хоча б поверхово вивчити ситуацію.)
  8. Які у вашого інтернет-видання будуть "родзинки" (щось неповторне, не таке, як у всіх)?
  9. Яким буде зовнішній вигляд сайту інтернет-видання (кольори, стиль, як розташовані рубрики тощо).

Відповідь на останнє запитання проілюструйте сріншотом головної сторінки інтернет-видання, яке вам подобається і на яке хотілося б рівнятися. Або схематично намалюйте самі приблизний вигляд сайту, який ви придумали, в будь-якому текстовому редакторі. Також можна зобразити сайт на папері фломастерами і сфотографувати. За бажання, можна скористуватися будь-яким онлайн-конструктором сайтів. Або спробуйте замовити відповідну картинку ШІ.

Краще орієнтуватися на якісь молодіжні онлайн-проєкти. Наприклад, багатьом студентам подобається Куншт.

Головна сторінка сайту Куншт


В результаті у вас має бути текстова відповідь + одна або більше ілюстрацій.

Здати на оцінку у форматі pdf, розміром до 1MB.

Увага! Виконання цього завдання може послугувати початком створення вашого майбутнього дипломного проєкту. Тому придумайте таку концепцію, яку для вас посильно було б реалізувати - самотужки або колективно з іншими студентами.



Предыдущий акт. элемент
Лабораторні заняття ЗМ3
Следующий акт. элемент
ЗМ 3. Завдання 2
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение