Індивідуальне завдання_ до 15 квітня 2024 р.

Для студентів спеціальності "Журналістика" - підготовка та запис одного з випусків проєкту "НЕумовно". З викладачем курсу "Суспільствознавчої журналістики" мають бути обговорені: тема випуску, герой/ героїня, орієнтовні питання для інтерв'ю, текст нарису за результатами розшифрованого інтерв'ю й детального опрацювання теми, запис робочого матеріалу. Обговорення всіх поточних питань, пов'язаних із підготовкою проєкту  "НЕумовно", відбуватиметься в приватних повідомленнях у Мудлі!

Критерії оцінювання фінального проєкту:

1) оригінальність ідеї, творчий підхід, якісний текст і звук, виступ без мовних огріхів, матеріал подано вчасно – 20-15 балів; 2) ідея оригінальна, підхід не достатньо творчий, текст має неточності, звук не надто якісний, виступ має низку стилістичних огріхів, матеріал подано вчасно – 14-8 балів; 3) ідея неоригінальна, підхід шаблонний, текст слабкий, звук не надто якісний, у виступі відзначається чимало огріхів, матеріал подано вчасно – 0-7 балів.

Для студентів спеціальності "Реклама та зв'язки з громадськістю" індивідуальне завдання передбачає розробку соціальної рекламної кампанії. У презентації (10-12 слайдів) мають бути представлені ідея, місія, візія кампанії, обґрунтована її актуальність, мета, схарактеризована ЦА, подані зразки рекламної продукції). 

Критерії оцінювання фінального проєкту:

1) оригінальність ідеї, творчий підхід, умотивованість концепції кампанії соціальною значущістю проблеми, чіткість цільового призначення, роботу подано вчасно – 20-15 балів; 2) ідея оригінальна, підхід не достатньо творчий, концепція кампанії не достатньо вмотивована соціальною значущістю проблеми, цільове призначення не надто чітке, матеріал подано вчасно – 14-8 балів; 3) ідея неоригінальна, підхід шаблонний, концепція і цільове призначення кампанії слабкі,  матеріал подано вчасно – 0-7 балів.

Для студентів спеціальності "РВД" індивідуальне завдання передбачає розробку макета брошури (3-5 сторінок) із соціально значущої проблематики. У презентації ІДЗ (до 10 слайдів) мають бути: обґрунтування актуальності, мети, характеристика ЦА, детальне формулювання концепції видання.

Критерії оцінювання фінального проєкту:

1) оригінальність ідеї, творчий підхід, умотивованість концепції  видання соціальною значущістю проблеми, чіткість цільового призначення, роботу подано вчасно – 20-15 балів; 2) ідея оригінальна, підхід не достатньо творчий, концепція видання не достатньо вмотивована соціальною значущістю проблеми, цільове призначення не надто чітке, матеріал подано вчасно – 14-8 балів; 3) ідея неоригінальна, підхід шаблонний, концепція і цільове призначення видання слабкі,  матеріал подано вчасно – 0-7 балів.