Тематика курсових робіт за фахом
1. Організація обслуговування споживачів за місцем навчання у навчальних закладах.
2. Організація харчування споживачів у торговельно-розважальних комплексах.
3. Організація обслуговування пасажирів на різних видах транспорту.
4. Організація обслуговування туристів у закладах ресторанного господарства при готелях.
5. Організація обслуговування у фітнес-центрах, на прикладі фітнес-центру.
6. Організація обслуговування глядачів спортивних змагань.
7. Організація обслуговування дітей в закладах ресторанного господарства.
8. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства з кавовою або чайною концепцією.
9. Організація обслуговування у барах.
10. Організація кейтерингового обслуговування.
11. Організація обслуговування святкових заходів у ресторанах.
12. Організація обслуговування бенкету-фуршет у ресторанах.
13. Організація обслуговування бенкету-коктейль у ресторанах.
14. Організація обслуговування бенкету за типом «шведського столу» у ресторанах.
15. Організація обслуговування тематичних бенкетів у ресторанах.
16. Організація обслуговування бенкету за столом з повним та частковим обслуговуванням офіціантами у ресторанах.
17. Організація послуг харчування у мобільних засобах розміщення.
18. Шляхи розвитку ресторанного господарства в Україні.
19. Еволюція систем ресторанного господарства.
20. Організація послуг харчування учасників конгресного туризму.
21. Особливості організації праці у закладах ресторанного господарства.
22. Методи підготовки персоналу ресторану до психологічного процесу сервісного обслуговування.
23. Основні напрямки науково-технічного прогресу в ресторанному господарстві.
24. Забезпечення професійної естетики у сфері ресторанного господарства.
25. Аналіз надання послуг харчування на прикладі готелю «Інтурист».
26. Впровадження інформаційних комп'ютерних технологій у ресторанному господарстві.
27. Закони і принципи організації виробничих процесів у ресторанному господарстві.
28. Методи оцінки якості кулінарної продукції.
29. Правила обов'язкової сертифікації послуг харчування.
30. Організація обслуговування святкових заходів у ресторані «…….…».
31. Особливості надання послуг харчування іноземним туристам.
32. Культура спілкування у сфері діяльності ресторанного господарства.
33. Організація виробництва у цехах підприємства ресторанного господарства.
34. Історія формування і розвитку системи українського народного харчування.
35. Особливості розвитку ресторанного господарства у африканських країнах (обрати країну).
36. Особливості розвитку ресторанного господарства у країнах Південної Америки (обрати країну).
37. Особливості розвитку ресторанного господарства у країнах Азії (обрати країну).
38. Особливості розвитку ресторанного господарства у країнах Північної Америки (обрати країну).
39. Особливості розвитку ресторанного господарства у країнах Європи (обрати країну).
40. Державне регулювання розвитку готелів в США: сучасний стан, проблеми, перспективи.
41. Естетика та дизайн в готельній справі.
42. Інтернет-технології в готельному бізнесі та ефективність їх використання.
43. Культура обслуговування та діловий етикет на підприємствах індустрії гостинності.
44. Організація процесу навчання персоналу в готелі.
45. Особливості надання готельних послуг VIP-гостям.
46. Особливості обслуговування в готелях класу «4» зірки.
47. Особливості організації та проведення тематичного вечора «Новий рік» в готелі.
48. Позиціювання готельних послуг.
49. Проблеми якості в готельному сервісі.
50. Проект заходів з формування (вдосконалення) іміджу підприємства готельного бізнесу.
51. Професійна етика працівників готельного підприємства.
52. Рекламна діяльність у готельних комплексах.
53. Розробка бізнес-плану створення ресторану в готелі.
54. Розробка заходів щодо підвищення ефективності систем забезпечення безпеки готелю.
55. Розробка комплексу заходів щодо вдосконалення програм заохочення і стимулювання постійних клієнтів готелю.
56. Специфіка діяльності курортних готелів в сучасних умовах.
57. Специфіка обслуговування в готелях класу «3» зірки.
58. Удосконалення технологій прибирання в готельному підприємстві.
59. Удосконалення управління готельним бізнесом в сучасних умовах
60. Удосконалення управління процесами обслуговування на підприємстві готельної індустрії.
61. Формування і розвиток готельної інфраструктури в Європі (система корон, зірок).
62. Формування іміджу готелю.
63. Формування фірмового стилю готелю.
64. Характеристика обслуговування в готелях класу «2» зірки.
65. Особливості організації роботи служби прийому та розміщення готельного підприємства в сучасних умовах.
66. Особливості організації і технології надання послуг розміщення в готельних підприємствах типу ботель.
67. Шляхи впровадження сучасних інформаційних систем в діяльність готельного підприємства.