Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

            • Ліплення (Барабаш В.А.)

            • 3D графіка

            • 3d моделювання - 2 частина

            • 3D моделювання (заочна форма. 4 курс) Чемерис Г.Ю.

            • 3d моделювання (Кардашов М.В.)

            • 3D-моделювання, 4 курс 2-й семестр (Сілогаєва В.В.)

            • 3D-моделювання, 5 курс, заочна форма здобуття освіти

            • 3D-моделювання, заочна форма здобуття освіти, 4 курс

            • Авторське право та інтелектуальна власність

            • Айдентика

            • Артпроєкти

            • Сучасні мистецькі практики

              • Змістовий модуль 1. Мистецтво за межами простору т...

              • Змістовий модуль 2.Вихід мистецького «жесту» за ме...

              • Змістовий модуль 3.Мистецтво у прикордонні «табу»....

              • Змістовий модуль 4.Виклик медіації та посередництв...

                • ЗавданняТворче завдання 4.

                • ТестПеріодичний контроль 2 (Підсумковий)

              • Контроль

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Сучасні мистецькі практики

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дизайну
  6. Сучасні мистецькі практики
  7. Змістовий модуль 4.Виклик медіації та посередництв...
  8. Творче завдання 4.

Творче завдання 4.

Умови завершення

Вимоги до завдання: передати такі властивості натури, як пропорції, форму, тональну/колірну відмінність/подібність предметів, загальний пластичний характер постановки.

Послідовність виконання завдання:

1. Композиційне розміщення зображення всієї групи та окремих предметів на площині аркуша;

2. Лінійно-конструктивне вирішення форми з урахуванням їх пропорцій, руху і  просторового розташування;

3. Визначення загального тону, колориту; передача загальних великих тонових/колірних відносин, пропорційних натурі;

4. Моделювання об'ємної форми предметів, виявлення градацій світлотіні і їх тональне/колірне пропрацювання з урахуванням повітряної перспективи;

5. Узагальнюючий етап  роботи; виявлення  головного і другорядного в тональній/колірній гармонії роботи; підпорядкування всіх частин зображення цілому


Попередня секція
Творче завдання 3.
Наступна секція
Періодичний контроль 2 (Підсумковий)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток