Практичне заняття 7
Практичне заняття 7
Система освіти країн Європейського союзу: Фінляндія. Франція. Чехія. Швеція
Питання для обговорення
1. Система освіти Фінляндії.
2. Система освіти Франції.
3. Система освіти Чехії.
4. Система освіти Швеції.
Практичне завдання
До 1991 р. у Франції педагогів готували спеціальні педагогічні регіональні центри, куди вступали на рік випускники університетів, оскільки у закладах вищої освіти країни педагогічної підготовки був. На курсах здійснювалася педагогічна спеціалізація під керівництвом досвідчених педагогічних радників. Після закінчення таких курсів випускники складали іспит та отримували звання «сертиф'є», яке давало право обійняти посаду викладача ліцею. Для отримання вищої категорії викладача середньої школи «агресії», потрібно було скласти складний конкурсний іспит з певної спеціальності та мати університетську освіту в обсязі трьох циклів. У 1991 р. у кожному навчальному окрузі країни створювали дворічний університетський інститут з підготовки вчителів, куди приймалися особи, які отримали після трьох років навчання в університеті диплом ліценціата. Враховуючи ці факти, представте порівняльний аналіз підготовки вчителів у Франції та в Україні.
Підготувати та представити на занятті презентацію системи освіти однієї із країн, що розглядаються у плані до практичного заняття.
Презентація має відображати:
1) характеристику структури системи освіти обраної країни;
2) рівні та ступені освіти в країні, терміни навчання;
3) типи закладів освіти;
4) спільне та відмінне в системі освіти в Україні та обраній країні.