Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

            • archive

            • Патопсихологічна діагностика

            • Психологія розвитку в нормі і патології

            • 7

            • 053 Психологія, ОП Магістр

            • Академічне письмо

            • АКРЕДИТАЦІЯ ОПП "Психологія" 8.053

            • Актуальні проблеми психології

            • Атестаційний екзамен (бакалавр)

            • Атестаційний екзамен (магістр)

            • Вибіркові дисципліни 053 Психологія, ОР Магістр

            • Виробнича практика

            • Психологія віктімної поведінки

              • General

              • Змістовий модуль І. Психологічні основи віктимної ...

              • Змістовий модуль ІІ. Діяльність психолога з наданн...

              • Підсумковий контроль

                • ArchivoПитання до заліку

                • Cuestionarioпідсумковий тест

                • Tareaпідсумкове завдання (презентація)

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Психологія віктімної поведінки

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра психології
  6. Психологія віктімної поведінки
  7. Підсумковий контроль
  8. підсумкове завдання (презентація)

підсумкове завдання (презентація)

Requisitos de finalización

Підготувати презентацію програми психологічного супроводу людей з віктимною поведінкою. Обсяг презентації - до 15 слайдів. Виступ - до 10 хвилин. 
Орієнтовна структура презентації програми: 
Вступ
1. Обрати категорію жертви (наприклад, з теми практичного 6 або на свій розсуд). Рекомендовано розподілити між собою категорії аби не повторювались. 
2. Підібрати методи психологічної діагностики віктимної поведінки (вказувати конкретні інструменти та обгрунтувати їх доречність!).
3. Визначити зміст профілактики і корекції віктімної поведінки (підібрати доречні види, форми і методи роботи психолога та обгрунтувати їх доречність!). 
4. Визначити можливості (переваги) тренінгу самопізнання та саморозвитку, а також засобів самовдосконалення особистості для супроводу людей з віктімною повдеінкою обраної категорії. 
Висновки

Actividad previa
підсумковий тест
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles