Лабораторна робота №4. Створення першого проекту на Jetpack Compose
Створення першого проекту на Jetpack Compose
Крок 1: Створення нового Android проєкту
- Відкрийте Android Studio.
- Виберіть New Project.
- У вікні Create New Project оберіть шаблон Empty Compose Activity.
- Натисніть Next.
- Заповніть наступні поля:
- Name: Вкажіть ім'я проєкту, наприклад,
MyFirstComposeApp
. - Package Name: Дайте відповідну назву пакету (наприклад,
com.example.myfirstcomposeapp
). - Save location: Оберіть місце збереження проєкту.
- Language: Виберіть Kotlin.
- Minimum SDK: Оберіть API 21: Android 5.0 (Lollipop) або вище.
- Name: Вкажіть ім'я проєкту, наприклад,
- Натисніть Finish.
Крок 2: Ознайомлення з шаблоном Jetpack Compose
Після створення проєкту, відкрийте файл MainActivity.kt
. Ви побачите заготовку коду з основною функцією, яка використовує Jetpack Compose для побудови інтерфейсу:
package com.example.myfirstcomposeapp
import android.os.Bundle
import androidx.activity.ComponentActivity
import androidx.activity.compose.setContent
import androidx.compose.foundation.layout.fillMaxSize
import androidx.compose.material3.MaterialTheme
import androidx.compose.material3.Surface
import androidx.compose.material3.Text
import androidx.compose.ui.Modifier
import com.example.myfirstcomposeapp.ui.theme.MyFirstComposeAppTheme
class MainActivity : ComponentActivity() {
override fun onCreate(savedInstanceState: Bundle?) {
super.onCreate(savedInstanceState)
setContent {
MyFirstComposeAppTheme {
// A surface container using the 'background' color from the theme
Surface(
modifier = Modifier.fillMaxSize(),
color = MaterialTheme.colorScheme.background
) {
Greeting("Android")
}
}
}
}
}
@Composable
fun Greeting(name: String) {
Text(text = "Hello $name!")
}
setContent { ... }
Це функція, яка використовується для відображення компонентів Jetpack Compose в активності.
Greeting("Android")
Це виклик функції, яка відображає текст. Функція
Greeting
приймає параметрname
і виводить привітання.
Text(...)
Компонент для виведення тексту на екрані.
Крок 3: Зміна привітання
- Змініть текст привітання на інший. Наприклад, змініть функцію
Greeting
так:@Composable
fun Greeting(name: String) {
Text(text = "Привіт, $name!")
}ВMainActivity
змініть викликGreeting
, щоб передати інше ім’я:Greeting("Світ")Тепер текст на екрані відображатиме: Привіт, Світ!Додайте стилізацію до вашого тексту, щоб зробити його більшим і центрувати на екрані.@Composable fun Greeting(name: String) { Text( text = "Привіт, $name!", modifier = Modifier .fillMaxSize() .wrapContentSize(), style = MaterialTheme.typography.h4 ) }
Тут ми додали такі модифікатори:
fillMaxSize()
: Заповнює весь доступний простір.wrapContentSize()
: Центрує текст всередині контейнера.style
: Використовуємо стандартний стиль заголовка (h4
).
Крок 4: Запуск проєкту
- Підключіть свій пристрій або використайте емулятор.
- Натисніть кнопку Run в Android Studio, щоб запустити додаток.
Крок 5: Завдання для самостійної роботи
- Додайте ще один компонент
Text
, який відображає вашу улюблену цитату. - Використайте різні стилі тексту для кожного з компонентів.
- Спробуйте додати кнопку (компонент
Button
), яка при натисканні змінює текст на екрані.