Практичне завдання №2

Проаналізувати: 

Соціальні показники успішного бізнесу в Україні і за кордоном через оцінку програм благодійності, спонсорства та фандрайзингу. 

Специфіка українського спонсорства та кращі приклади міжнародного досвіду. 

Основні пакети спонсорських програм і оцінка їх економічного ефекту. 

Використання технологій фандрайзінгу для розвитку бізнесу. 

Економіка благодійності 

Фінансова оцінка благодійних проектів. 

Бухгалтерське оформлення благодійної допомоги. 

 Благодійність і оподаткування. 

Планування обсягу коштів на благодійну діяльність. 

Маркетингові та PR результати благодійної діяльності. 

Ставлення населення до благодійності в Україні. 

Оцінка взаємодії благодійників і ЗМІ. 

 Публічний ефект - благодійна діяльність і соціальна відповідальність бізнесу.

 Робота зі ЗМІ щодо здійснення результатів благодійної діяльності