Практичне завдання №2
Проаналізувати:
Соціальні показники успішного бізнесу в Україні і за кордоном через оцінку програм благодійності, спонсорства та фандрайзингу.
Специфіка українського спонсорства та кращі приклади міжнародного досвіду.
Основні пакети спонсорських програм і оцінка їх економічного ефекту.
Використання технологій фандрайзінгу для розвитку бізнесу.
Економіка благодійності
Фінансова оцінка благодійних проектів.
Бухгалтерське оформлення благодійної допомоги.
Благодійність і оподаткування.
Планування обсягу коштів на благодійну діяльність.
Маркетингові та PR результати благодійної діяльності.
Ставлення населення до благодійності в Україні.
Оцінка взаємодії благодійників і ЗМІ.
Публічний ефект - благодійна діяльність і соціальна відповідальність бізнесу.
Робота зі ЗМІ щодо здійснення результатів благодійної діяльності