Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Безпека журналіста

            • Блоги і соціальні мережі

            • SEO-копірайтинг і аналітика диджитал контенту (8 с...

              • Загальне

              • ЗМ1 Семантичне ядро: правила роботи з ключовими за...

              • ЗМ2 Архітектоніка тексту: особливості SEO

                • ФайлЧек ін 2

                • ФайлЛекція 2 Архітектоніка тексту

                • ЗавданняЗавдання до ЗМ2

                • ТестТест до ЗМ2

                • URL (веб-посилання)Фінальнйи чек-аут до теми (піраміда)

              • ЗМ3 Метатеги та їх роль у просуванні сторінки

              • ЗМ4 Аналітика сайту та сторінок в соціальних мережах

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація, Статистика факультету Журналістики

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

SEO-копірайтинг і аналітика диджитал контенту (8 с ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. SEO-копірайтинг і аналітика диджитал контенту (8 с...
  7. ЗМ2 Архітектоніка тексту: особливості SEO
  8. Завдання до ЗМ2

Завдання до ЗМ2

Умови завершення

Напишіть матеріал із ключовими запитами та вдалою архітектонікою тексту

Текст має бути на 3000-4000 символів у форматі порад, або рейтингу (ТОП). У структурі використайте заголовки Н1-Н3, виділіть жовтим ключові слова (пряме, непряме та морфологічне входження), за потреби використайте ілюстрації

Попередня секція
Лекція 2 Архітектоніка тексту
Наступна секція
Тест до ЗМ2
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток