Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Соціоадаптаційна підтримка осіб з мовленнєвими пор...

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-п...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Українська жестова мова

              • Анотація курсу

              • ЗМ 1 Українська жестова мова: основи, структура та...

                • ТекаТема 1. Українська жестова мова (УЖМ): історія і с...

                • ТекаТема 2. Значення української жестової мови для ло...

                • ТекаЛабораторія УЖМ

                • ЗавданняПрактичне завдання №1

                • ЗавданняСамостійна робота №1

              • ЗМ 2 Освіта і навчання осіб з порушеннями слуху

              • Підсумкова атестація

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація, Статистика СПП

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Українська жестова мова

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Українська жестова мова
  7. ЗМ 1 Українська жестова мова: основи, структура та...
  8. Практичне завдання №1

Практичне завдання №1

Умови завершення

Тема 1. Українська жестова мова (УЖМ): історія та статус.
 1) Ознайомитися з базовими жестами УЖМ за категоріями: «Привітання», «Знайомство», «Займенники», «Числа», «Час», «Дні тижня», «Пори року», «Запитання», «Дії». Відпрацювати ці жести в парі з одногрупником.
2) Вивчити 30 базових жестів УЖМ, використовуючи онлайн-ресурси або відеоматеріали (з вище зазначених тем). Записати на відео виконання вивчених жестів і надіслати викладачеві для оцінки (для тих студентів, які не були присутні на практичному занятті).
 Тема 2. Значення УЖМ для логопедів.
3) Скласти рекомендації для батьків дитини, яка використовує УЖМ.

Попередня секція
Лабораторія УЖМ
Наступна секція
Самостійна робота №1
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток