Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Наративні феномени в ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Журналістики факультет
Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...
Наративні феномени в соціокомунікаційному просторі
Змістовий модуль 3. Наративні технології моделюван...
Аналітичний кейс
Аналітичний кейс
Добір фактичної бази наративних технологій моделювання іміджу держави
(max 5 балів)
Попередня секція
План практичних занять до теми 3. Наратив як основа іміджевих стратегічних комунікацій
Наступна секція
Практичне завдання
Перейти до...
Перейти до...
Оголошення
Силабус
Про автора курсу
Робоча програма
Презентація курсу
Електронний варіант базового посібника
Система накопичення балів
Посилання на інфомаційні ресурси
До методичних матеріалів
Інше
ФУНКЦІЇ НАРАТИВУ В НАУКОВОМУ ТЕКСТІ
ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ НАРАТОЛОГІЇ: ВІД АНТИЧНОЇ ПОЕТИКИ ДО НОВИХ НАРАТИВНИХ ПРАКТИК СТУДІЮВАННЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ
Протонаратив: соціокомунікаційний підхід
Стратегічні наративи та гранд-наративи в текстах ЗМІ та ЗМК
План практичного заняття до теми 1 Науковий наратив: фахові аспекти
Аналітичний кейс
Практичне завдання
Презентація дослідження "ІНФОРМАЦІЙНИЙ СПРОТИВ ВОРОЖИМ НАРАТИВАМ ЗАСОБАМИ РЕГІОНАЛЬНИХ ( ЗАПОРІЗЬКИХ ) МІКРОМЕДІА : МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ , КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ , НАРАТИВИ"
Український стратегічний наратив: «матчастина»
Культурний гранд-наратив на сторінках преси світового українства як смисловий базис для системи координат сучасної культурної традиції.
Стратегічні наративи і їх битви у геополітиці, війнах і бізнесі – виклики і ризики для України
Інформаційний спротив ворожим наративам засобами мікромедіа в умовах російсько-української війни
На російському ТБ існує шість основних наративів, спрямованих проти України – дослідження УКМЦ ("Детектор Медіа")"
План практичних занять до теми 2 Сучасний український гранд-наратив: підходи, концепції
Аналітичний кейс
Практичне завдання
Наративні технології моделювання іміджу України в умовах інформаційно-психологічного протиборства.
Соросята, Стерненко та джинса: імідж громадського сектору в українських медіа (Інститут масової інформації)
Канал про репортаж, документальну літературу, нон-фікшн-тексти, що оприявнюють національні наративи
План практичних занять до теми 3. Наратив як основа іміджевих стратегічних комунікацій
Практичне завдання
До питання стратегічних наративів. Інформаційно-комунікаційна діяльність світового українства як «м’яка сила»: документні ресурси, стратегічні наративи.
Комунікаційні стратегії пропагандистського документального контенту як інструмент наративного регулювання.
Сучасні українські музейні наративи як чинники детравматизації пам՚яті про тоталітаризми XX ст.
План практичних занять до теми 4. Наративи засобів масової комунікації
Аналітичний кейс
Практичне завдання
Онлайн-курс «Дезінформація: види, інструменти та способи захисту»
Фінальний проєкт