Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Інклюзивна компетентність педагога

              • Общее

              • Змістовий модуль 1. Загальні засади інклюзивної пе...

                • ФайлЛекція 1.

                • ФайлПрезентація до лекції 1.

                • ФайлПрезентація до лекції 2.

                • ФайлПрезентація до лекції 3.

                • ТестТеоретичне тестування 1.

                • ЗаданиеПрактичне завдання 1.

              • Змістовий модуль 2. Професійна компетентність та д...

              • Змістовий модуль 3. Інклюзивна компетентність педа...

              • Підсумкова атестація. Залік.

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Інклюзивна компетентність педагога

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Інклюзивна компетентність педагога
  7. Змістовий модуль 1. Загальні засади інклюзивної пе...
  8. Практичне завдання 1.

Практичне завдання 1.

Требуемые условия завершения
Срок сдачи: среда, 1 октября 2025, 23:59

Викладіть свої міркування у вигляді есе, розкривши наступні пункти:

1. Визначте відмінності традиційного освітнього процесу та інклюзивного освітнього процесу.

2. Проаналізуйте переваги інклюзивної освіти для різних учасників освітнього процесу.

3. Розкрийте власне ставлення до впровадження інклюзивної освіти.

4. Запропонуйте зміни в системі інклюзивної освіти, які б ви хотіли бачити.

5. Визначте, в чому , на ваш погляд полягає модернізація підготовки сучасного педагога в контексті розвитку інклюзивної освіти.

Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 6 тис. знаків з пробілами (не менше п’яти сторінок друкованого тексту шрифт Times New Roman 14 кегль). 

Обов'язково - посилання на використані джерела.

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями:

-       своєчасність виконання (2 б.);

-       повний обсяг виконання (6 б.);

-       творчий підхід у виконанні (2 б.).

Передбачається зниження оцінки, якщо не вказані посилання та літературні джерела.

Предыдущий акт. элемент
Теоретичне тестування 1.
Следующий акт. элемент
Риси та вміння педагога
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение