Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Інклюзивна компетентність педагога

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. Загальні засади інклюзивної пе...

                • ФайлЛекція 1.

                • ФайлПрезентація до лекції 1.

                • ФайлПрезентація до лекції 2.

                • ФайлПрезентація до лекції 3.

                • ТестТеоретичне тестування 1.

                • ЗавданняПрактичне завдання 1.

              • Змістовий модуль 2. Професійна компетентність та д...

              • Змістовий модуль 3. Інклюзивна компетентність педа...

              • Підсумкова атестація. Залік.

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Інклюзивна компетентність педагога

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Інклюзивна компетентність педагога
  7. Змістовий модуль 1. Загальні засади інклюзивної пе...
  8. Практичне завдання 1.

Практичне завдання 1.

Умови завершення
Термін спливає: середу 1 жовтня 2025 23:59 PM

Викладіть свої міркування у вигляді есе, розкривши наступні пункти:

1. Визначте відмінності традиційного освітнього процесу та інклюзивного освітнього процесу.

2. Проаналізуйте переваги інклюзивної освіти для різних учасників освітнього процесу.

3. Розкрийте власне ставлення до впровадження інклюзивної освіти.

4. Запропонуйте зміни в системі інклюзивної освіти, які б ви хотіли бачити.

5. Визначте, в чому , на ваш погляд полягає модернізація підготовки сучасного педагога в контексті розвитку інклюзивної освіти.

Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 6 тис. знаків з пробілами (не менше п’яти сторінок друкованого тексту шрифт Times New Roman 14 кегль). 

Обов'язково - посилання на використані джерела.

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями:

-       своєчасність виконання (2 б.);

-       повний обсяг виконання (6 б.);

-       творчий підхід у виконанні (2 б.).

Передбачається зниження оцінки, якщо не вказані посилання та літературні джерела.

Попередня секція
Теоретичне тестування 1.
Наступна секція
Риси та вміння педагога
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток