Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Інклюзивна компетентність педагога

              • General

              • Змістовий модуль 1. Загальні засади інклюзивної пе...

              • Змістовий модуль 2. Професійна компетентність та д...

                • FileРиси та вміння педагога

                • URLІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У СКЛАДІ «SOFT SKILLS» М...

                • URLПро затвердження Порядку організації інклюзивного ...

                • FileОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ ...

                • QuizТеоретичне тестування 2.

                • AssignmentПрактичне завдання 2.

              • Змістовий модуль 3. Інклюзивна компетентність педа...

              • Підсумкова атестація. Залік.

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Інклюзивна компетентність педагога

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Інклюзивна компетентність педагога
  7. Змістовий модуль 2. Професійна компетентність та д...
  8. Практичне завдання 2.

Практичне завдання 2.

Completion requirements
Opened: Monday, 6 October 2025, 9:00 AM
Due: Thursday, 30 October 2025, 11:59 PM

Викладіть свої міркування у вигляді есе, розкривши наступні пункти:

1. Компетентності педагога як необхідний фактор успішного проведення корекційної роботи з дітьми з особливими потребами;

2. Особливості професійної та психологічної готовності педагога до навчання дітей з ООП;

3. Особливості професійного спілкування з учнями з ООП та їх батьками (родинами).

Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 6 тис. знаків з пробілами (не менше п’яти сторінок друкованого тексту шрифт Times New Roman 14 кегль). 

Обов'язково - посилання на використані джерела.

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями:

-       своєчасність виконання (3 б.);

-       повний обсяг виконання (5 б.);

-       творчий підхід у виконанні (2 б.).

Передбачається зниження оцінки, якщо не вказані посилання та літературні джерела.

Previous activity
Теоретичне тестування 2.
Next activity
Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Data retention summary
Get the mobile app