Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Інклюзивна компетентність педагога

              • General

              • Змістовий модуль 1. Загальні засади інклюзивної пе...

              • Змістовий модуль 2. Професійна компетентність та д...

              • Змістовий модуль 3. Інклюзивна компетентність педа...

                • FileОсобливості корекційно-виховної роботи з дітьми з...

                • URLСтворення індивідуальної програми розвитку для діт...

                • FileСтворення індивідуальної програми розвитку для діт...

                • FileУчасть батьків у організації інклюзивного навчання

                • URLКінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелек...

                • FileКорекційно-розвивальні технології навчання дітей з...

                • URLПро українські піктограми ДивоГра та системи АДК у...

                • URLДивогра

                • URLРівні підтримки для дітей з ООП: що змінюється та ...

                • URLРівні підтримки в інклюзивній освіті: скільки їх т...

                • URLІндивідуальна програма з розвитку для дитини з РАС

                • QuizТеоретичне тестування 3.

                • AssignmentПрактичне завдання 3.

              • Підсумкова атестація. Залік.

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Інклюзивна компетентність педагога

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Інклюзивна компетентність педагога
  7. Змістовий модуль 3. Інклюзивна компетентність педа...
  8. Практичне завдання 3.

Практичне завдання 3.

Completion requirements
Due: Saturday, 15 November 2025, 11:59 PM

Розробити власний макет портфоліо для оцінки навчальних досягнень дітей з ООП. 

Вимоги до виконання та оформлення: Портфоліо можна подавати у форматі презентації PowerPoint, Canva, обсягом до 15 слайдів. Робота завантажується в систему у форматі PDF

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями:

-       своєчасність виконання (3 б.);

-       якість порівняння (5 б.);

-       самостійність виконання (2 б.).

Previous activity
Теоретичне тестування 3.
Next activity
Зміст підсумкового контролю
Data retention summary
Get the mobile app