Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Інклюзивна компетентність педагога

              • General

              • Змістовий модуль 1. Загальні засади інклюзивної пе...

              • Змістовий модуль 2. Професійна компетентність та д...

              • Змістовий модуль 3. Інклюзивна компетентність педа...

                • ArchivoОсобливості корекційно-виховної роботи з дітьми з...

                • URLСтворення індивідуальної програми розвитку для діт...

                • ArchivoСтворення індивідуальної програми розвитку для діт...

                • ArchivoУчасть батьків у організації інклюзивного навчання

                • URLКінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелек...

                • ArchivoКорекційно-розвивальні технології навчання дітей з...

                • URLПро українські піктограми ДивоГра та системи АДК у...

                • URLДивогра

                • URLРівні підтримки для дітей з ООП: що змінюється та ...

                • URLРівні підтримки в інклюзивній освіті: скільки їх т...

                • URLІндивідуальна програма з розвитку для дитини з РАС

                • CuestionarioТеоретичне тестування 3.

                • TareaПрактичне завдання 3.

              • Підсумкова атестація. Залік.

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Інклюзивна компетентність педагога

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Інклюзивна компетентність педагога
  7. Змістовий модуль 3. Інклюзивна компетентність педа...
  8. Практичне завдання 3.

Практичне завдання 3.

Requisitos de finalización
Cierre: sábado, 15 de noviembre de 2025, 23:59

Розробити власний макет портфоліо для оцінки навчальних досягнень дітей з ООП. 

Вимоги до виконання та оформлення: Портфоліо можна подавати у форматі презентації PowerPoint, Canva, обсягом до 15 слайдів. Робота завантажується в систему у форматі PDF

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями:

-       своєчасність виконання (3 б.);

-       якість порівняння (5 б.);

-       самостійність виконання (2 б.).

Actividad previa
Теоретичне тестування 3.
Próxima actividad
Зміст підсумкового контролю
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles