Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Інклюзивна компетентність педагога

              • General

              • Змістовий модуль 1. Загальні засади інклюзивної пе...

              • Змістовий модуль 2. Професійна компетентність та д...

              • Змістовий модуль 3. Інклюзивна компетентність педа...

              • Підсумкова атестація. Залік.

                • FileЗміст підсумкового контролю

                • QuizПідсумкове тестування

                • AssignmentПрактичне завдання підсумкової атестації

                • AssignmentТека для завантаження сертифікатів з неформальної ...

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Інклюзивна компетентність педагога

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Інклюзивна компетентність педагога
  7. Підсумкова атестація. Залік.
  8. Практичне завдання підсумкової атестації

Практичне завдання підсумкової атестації

Completion requirements
Due: Sunday, 23 November 2025, 11:00 PM

1.     Підготуйте рекомендації щодо організації просторово-фізичного інклюзивного середовища для дітей із порушеннями зору, для дітей із порушеннями слуху, для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату, для дітей з інтелектуальними порушеннями. (Обрати одну з вказаних вище категорій дітей);

2.     Надайте аналіз ситуацій та запропонуйте власне вирішення

Ситуація 1. Вчитель розробив аудіопрограму, яка б відповідала навчальним потребам одного з учнів. Асистент, який один на один працює з учнем, вважає, що ця програма не підходить учневі, і сказав про це його батькам. Що можна зробити в такій ситуації?

Ситуація 2. В учителя є дуже креативна асистентка, у якої часто під час роботи з учнями виникають цікаві ідеї. Вона приймає самостійні рішення, що учневі слід припинити виконання домашнього завдання й переключитися на іншу цікаву роботу, наприклад, виготовлення новорічних іграшок. Питання наступне: наскільки широким має бути діапазон дій асистента вчителя, щоб мати змогу змінювати поставлені вчителем завдання?

Ситуація 3.

Асистентка учителя не звертає увагу на використання учнем нецензурної лексики й неприпустиму поведінку. Хоча вчитель зобов’язав її забезпечити більш високий стандарт поведінки, але вона на це не звернула уваги.

Previous activity
Підсумкове тестування
Next activity
Тека для завантаження сертифікатів з неформальної освіти дотичних до курсу, для отримання додаткових балів
Data retention summary
Get the mobile app