Практичне завдання підсумкової атестації
1. Підготуйте рекомендації щодо організації просторово-фізичного інклюзивного середовища для дітей із порушеннями зору, для дітей із порушеннями слуху, для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату, для дітей з інтелектуальними порушеннями. (Обрати одну з вказаних вище категорій дітей);
2. Надайте аналіз ситуацій та запропонуйте власне вирішення
Ситуація 1. Вчитель розробив аудіопрограму, яка б відповідала навчальним потребам одного з учнів. Асистент, який один на один працює з учнем, вважає, що ця програма не підходить учневі, і сказав про це його батькам. Що можна зробити в такій ситуації?
Ситуація 2. В учителя є дуже креативна асистентка, у якої часто під час роботи з учнями виникають цікаві ідеї. Вона приймає самостійні рішення, що учневі слід припинити виконання домашнього завдання й переключитися на іншу цікаву роботу, наприклад, виготовлення новорічних іграшок. Питання наступне: наскільки широким має бути діапазон дій асистента вчителя, щоб мати змогу змінювати поставлені вчителем завдання?
Ситуація 3.
Асистентка учителя не звертає увагу на використання учнем нецензурної лексики й неприпустиму поведінку. Хоча вчитель зобов’язав її забезпечити більш високий стандарт поведінки, але вона на це не звернула уваги.