Самостійна робота 3
Груповий проєкт: Аналіз та розробка підходів до корекції мовленнєвих порушень
Студенти організуються на мінігрупи по 3-4 особи. Кожна група має обрати одну з тем: дизартрія, алалія, дислексія, дисграфія, заїкання, афазія або мовленнєві порушення при розладах аутистичного спектру та інтелектуальних порушеннях. Кожна група має виконати наступні кроки:
1. Дослідження: Проаналізувати наукову літературу та інші джерела інформації щодо обраного порушення мовлення. Виявити основні причини, симптоми, методи діагностики та підходи до корекції.
2. Форма подання: На основі досліджень створити візуальну карту концепцій, що відображає основні аспекти обраного порушення, зв'язки між ними, а також методи втручання.Критерії оцінювання:
Глибина дослідження літератури (1 бал)
Точність та повнота інформації (1 бал)
матеріалу (1 бал)
Якість візуальної карти концепцій (1 бал)
Обґрунтованість методів втручання (1 бал):
Креативність та оригінальність (1 бал)