Самостійна робота 3

Груповий проєкт: Аналіз та розробка підходів до корекції мовленнєвих порушень

Студенти організуються на мінігрупи по 3-4 особи. Кожна група має обрати одну з тем: дизартрія, алалія, дислексія, дисграфія, заїкання, афазія або мовленнєві порушення при розладах аутистичного спектру та інтелектуальних порушеннях. Кожна група має виконати наступні кроки:

1. Дослідження: Проаналізувати наукову літературу та інші джерела інформації щодо обраного порушення мовлення. Виявити основні причини, симптоми, методи діагностики та підходи до корекції.

2.  Форма подання: На основі досліджень створити візуальну карту концепцій, що відображає основні аспекти обраного порушення, зв'язки між ними, а також методи втручання.


Критерії оцінювання:

Глибина дослідження літератури (1 бал)

Точність та повнота інформації (1 бал)

матеріалу (1 бал)

Якість візуальної карти концепцій (1 бал)

Обґрунтованість методів втручання (1 бал):

Креативність та оригінальність (1 бал)