Самостійна робота 3
Груповий проєкт: Аналіз та розробка підходів до корекції мовленнєвих порушень
Студенти організуються на мінігрупи по 3-4 особи. Кожна група має обрати
одну з тем: дизартрія, алалія, дислексія, дисграфія, заїкання, афазія або
мовленнєві порушення при розладах аутистичного спектру та інтелектуальних
порушеннях. Кожна група має виконати наступні кроки: 1. Дослідження: Проаналізувати наукову літературу та інші джерела
інформації щодо обраного порушення мовлення. Виявити основні причини, симптоми,
методи діагностики та підходи до корекції.
Критерії оцінювання:
Глибина
дослідження літератури (1 бал) Точність
та повнота інформації (1 бал) матеріалу
(1 бал) Якість
візуальної карти концепцій (1 бал) Обґрунтованість
методів втручання (1 бал):