Самостійна робота 1
Завдання:
Скласти порівняльну характеристику розвитку нормотипової дитини та дитини з розладами аутистичного спектра (РАС) у табличному вигляді.
Формат:
- Завдання має бути подане у форматі таблиці.
- Таблиця повинна містити щонайменше 3-4 основних категорії для порівняння (наприклад, мовленнєвий розвиток, соціальна взаємодія, моторні навички, когнітивний розвиток тощо).
- Для кожної категорії має бути наведено короткий опис розвитку у нормотипової дитини та дитини з РАС (до 50 слів на кожен опис).
Інструкція
- Виберіть основні категорії для порівняння: Визначте 3-4 категорії розвитку (наприклад, мовленнєвий розвиток, соціальна взаємодія, моторні навички, когнітивний розвиток), які ви будете порівнювати.
- Створіть таблицю: Використайте текстовий редактор (наприклад, Microsoft Word або Google Docs) для створення таблиці.
- Заповніть таблицю: Для кожної категорії опишіть типові характеристики розвитку нормотипової дитини та дитини з РАС.
- Колонка 1: Назва категорії.
- Колонка 2: Опис розвитку нормотипової дитини.
- Колонка 3: Опис розвитку дитини з РАС.
- Оформіть таблицю: Переконайтеся, що таблиця є чіткою, логічно структурованою та має заголовок.
- Подайте завдання: Завантажте таблицю у відповідний розділ Moodle до встановленого терміну.
Критерії оцінювання (максимум 7 балів)
- Відповідність завдання вимогам (1 бал): Завдання виконане у вигляді таблиці з усіма зазначеними категоріями.
- Змістовність (2 бали): Повнота та точність описів для кожної категорії розвитку нормотипової дитини та дитини з РАС.
- Чіткість і логіка викладу (2 бали): Опис є зрозумілим, структурованим, таблиця має логічну послідовність.
- Коректність використання термінології (1 бал): Використання правильної наукової термінології.
- Оформлення (1 бал): Таблиця має заголовок, чітко структурована, правильно оформлена відповідно до вимог.
Термін виконання: до заліку.