Самостійна робота 1

Завдання:
Скласти порівняльну характеристику розвитку нормотипової дитини та дитини з розладами аутистичного спектра (РАС) у табличному вигляді.

Формат:

  • Завдання має бути подане у форматі таблиці.
  • Таблиця повинна містити щонайменше 3-4 основних категорії для порівняння (наприклад, мовленнєвий розвиток, соціальна взаємодія, моторні навички, когнітивний розвиток тощо).
  • Для кожної категорії має бути наведено короткий опис розвитку у нормотипової дитини та дитини з РАС (до 50 слів на кожен опис).

Інструкція

  1. Виберіть основні категорії для порівняння: Визначте 3-4 категорії розвитку (наприклад, мовленнєвий розвиток, соціальна взаємодія, моторні навички, когнітивний розвиток), які ви будете порівнювати.
  2. Створіть таблицю: Використайте текстовий редактор (наприклад, Microsoft Word або Google Docs) для створення таблиці.
  3. Заповніть таблицю: Для кожної категорії опишіть типові характеристики розвитку нормотипової дитини та дитини з РАС.
    • Колонка 1: Назва категорії.
    • Колонка 2: Опис розвитку нормотипової дитини.
    • Колонка 3: Опис розвитку дитини з РАС.
  4. Оформіть таблицю: Переконайтеся, що таблиця є чіткою, логічно структурованою та має заголовок.
  5. Подайте завдання: Завантажте таблицю у відповідний розділ Moodle до встановленого терміну.

Критерії оцінювання (максимум 7 балів)

  1. Відповідність завдання вимогам (1 бал): Завдання виконане у вигляді таблиці з усіма зазначеними категоріями.
  2. Змістовність (2 бали): Повнота та точність описів для кожної категорії розвитку нормотипової дитини та дитини з РАС.
  3. Чіткість і логіка викладу (2 бали): Опис є зрозумілим, структурованим, таблиця має логічну послідовність.
  4. Коректність використання термінології (1 бал): Використання правильної наукової термінології.
  5. Оформлення (1 бал): Таблиця має заголовок, чітко структурована, правильно оформлена відповідно до вимог.

Термін виконання: до заліку.