Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично...

              • Анотація до курсу

              • Поняття та симптоматика розладів аутистичного спектру

                • ЗавданняСамостійна робота 1

              • Методики корекції РАС, які використовуються в світі

              • Особливості мовленнєвого розвитку дітей з РАС

              • Специфіка логопедичної роботи з немовленнєвими діт...

              • Підсумкова атестація

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично...
  7. Поняття та симптоматика розладів аутистичного спектру
  8. Самостійна робота 1

Самостійна робота 1

Умови завершення
Термін спливає: неділю 8 грудня 2024 00:00 AM

Завдання:
Скласти порівняльну характеристику розвитку нормотипової дитини та дитини з розладами аутистичного спектра (РАС) у табличному вигляді.

Формат:

  • Завдання має бути подане у форматі таблиці.
  • Таблиця повинна містити щонайменше 3-4 основних категорії для порівняння (наприклад, мовленнєвий розвиток, соціальна взаємодія, моторні навички, когнітивний розвиток тощо).
  • Для кожної категорії має бути наведено короткий опис розвитку у нормотипової дитини та дитини з РАС (до 50 слів на кожен опис).

Інструкція

  1. Виберіть основні категорії для порівняння: Визначте 3-4 категорії розвитку (наприклад, мовленнєвий розвиток, соціальна взаємодія, моторні навички, когнітивний розвиток), які ви будете порівнювати.
  2. Створіть таблицю: Використайте текстовий редактор (наприклад, Microsoft Word або Google Docs) для створення таблиці.
  3. Заповніть таблицю: Для кожної категорії опишіть типові характеристики розвитку нормотипової дитини та дитини з РАС.
    • Колонка 1: Назва категорії.
    • Колонка 2: Опис розвитку нормотипової дитини.
    • Колонка 3: Опис розвитку дитини з РАС.
  4. Оформіть таблицю: Переконайтеся, що таблиця є чіткою, логічно структурованою та має заголовок.
  5. Подайте завдання: Завантажте таблицю у відповідний розділ Moodle до встановленого терміну.

Критерії оцінювання (максимум 7 балів)

  1. Відповідність завдання вимогам (1 бал): Завдання виконане у вигляді таблиці з усіма зазначеними категоріями.
  2. Змістовність (2 бали): Повнота та точність описів для кожної категорії розвитку нормотипової дитини та дитини з РАС.
  3. Чіткість і логіка викладу (2 бали): Опис є зрозумілим, структурованим, таблиця має логічну послідовність.
  4. Коректність використання термінології (1 бал): Використання правильної наукової термінології.
  5. Оформлення (1 бал): Таблиця має заголовок, чітко структурована, правильно оформлена відповідно до вимог.

Термін виконання: до заліку.


Попередня секція
Підручник
Наступна секція
Самостійна робота 2
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток