Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично...

              • Анотація до курсу

              • Поняття та симптоматика розладів аутистичного спектру

              • Методики корекції РАС, які використовуються в світі

                • TareaСамостійна робота 2

              • Особливості мовленнєвого розвитку дітей з РАС

              • Специфіка логопедичної роботи з немовленнєвими діт...

              • Підсумкова атестація

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично ...

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично...
  7. Методики корекції РАС, які використовуються в світі
  8. Самостійна робота 2

Самостійна робота 2

Requisitos de finalización
Cierre: domingo, 8 de diciembre de 2024, 00:00

Завдання:
Написати есе на одну з тем за вибором:

  1. "Особливості сенсорної сфери у осіб з РАС"
  2. "Нетрадиційний метод корекції РАС"

Формат:

  • Обсяг есе: 500–700 слів.
  • Текст має бути структурованим: вступ, основна частина, висновки.
  • Використання наукової літератури та джерел (щонайменше 3 надійних джерела, оформлених за стандартами цитування).

Інструкція

  1. Виберіть тему: Оберіть одну з тем для есе — "Особливості сенсорної сфери у осіб з РАС" або "Нетрадиційний метод корекції РАС".
  2. Проведіть дослідження: Ознайомтеся з науковими статтями, книгами, дослідженнями, що стосуються обраної теми. Використовуйте щонайменше 3 надійні джерела.
  3. Структуруйте есе:
    • Вступ (10-15% обсягу): Введіть основну тему есе, сформулюйте головне питання чи тезу.
    • Основна частина (70-80% обсягу): Розкрийте тему, використовуючи факти, дослідження, аргументи. Включіть аналіз інформації з джерел, підкріплюйте свої твердження прикладами.
    • Висновки (10-15% обсягу): Підведіть підсумки, викладіть власні висновки та можливі напрямки подальших досліджень.
  4. Оформіть есе: Зверніть увагу на правильне оформлення есе, включаючи заголовок, інтервали, відступи та посилання на джерела.
  5. Перевірте роботу: Перегляньте текст на наявність граматичних та орфографічних помилок.
  6. Подайте завдання: Завантажте готове есе у відповідний розділ Moodle до встановленого терміну.

Критерії оцінювання (максимум 8 балів)

  1. Змістовність (3 бали): Повнота розкриття обраної теми, використання фактів та аргументів з надійних джерел.
  2. Логічна структура (2 бали): Наявність чітко визначених вступу, основної частини та висновків. Логічна послідовність викладу матеріалу.
  3. Використання джерел (1 бал): Посилання на щонайменше 3 надійні джерела, правильне оформлення цитувань і списку літератури.
  4. Коректність мови (1 бал): Відсутність граматичних, орфографічних і стилістичних помилок.
  5. Оформлення (1 бал): Відповідність оформлення есе стандартам академічного письма (інтервали, відступи, шрифт).

Термін виконання: до заліку.


Actividad previa
Самостійна робота 1
Próxima actividad
Самостійне завдання 3
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles