Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично...

              • Анотація до курсу

              • Поняття та симптоматика розладів аутистичного спектру

              • Методики корекції РАС, які використовуються в світі

                • AssignmentСамостійна робота 2

              • Особливості мовленнєвого розвитку дітей з РАС

              • Специфіка логопедичної роботи з немовленнєвими діт...

              • Підсумкова атестація

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(de)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично...
  7. Методики корекції РАС, які використовуються в світі
  8. Самостійна робота 2

Самостійна робота 2

Completion requirements
Due: Sunday, 8 December 2024, 12:00 AM

Завдання:
Написати есе на одну з тем за вибором:

  1. "Особливості сенсорної сфери у осіб з РАС"
  2. "Нетрадиційний метод корекції РАС"

Формат:

  • Обсяг есе: 500–700 слів.
  • Текст має бути структурованим: вступ, основна частина, висновки.
  • Використання наукової літератури та джерел (щонайменше 3 надійних джерела, оформлених за стандартами цитування).

Інструкція

  1. Виберіть тему: Оберіть одну з тем для есе — "Особливості сенсорної сфери у осіб з РАС" або "Нетрадиційний метод корекції РАС".
  2. Проведіть дослідження: Ознайомтеся з науковими статтями, книгами, дослідженнями, що стосуються обраної теми. Використовуйте щонайменше 3 надійні джерела.
  3. Структуруйте есе:
    • Вступ (10-15% обсягу): Введіть основну тему есе, сформулюйте головне питання чи тезу.
    • Основна частина (70-80% обсягу): Розкрийте тему, використовуючи факти, дослідження, аргументи. Включіть аналіз інформації з джерел, підкріплюйте свої твердження прикладами.
    • Висновки (10-15% обсягу): Підведіть підсумки, викладіть власні висновки та можливі напрямки подальших досліджень.
  4. Оформіть есе: Зверніть увагу на правильне оформлення есе, включаючи заголовок, інтервали, відступи та посилання на джерела.
  5. Перевірте роботу: Перегляньте текст на наявність граматичних та орфографічних помилок.
  6. Подайте завдання: Завантажте готове есе у відповідний розділ Moodle до встановленого терміну.

Критерії оцінювання (максимум 8 балів)

  1. Змістовність (3 бали): Повнота розкриття обраної теми, використання фактів та аргументів з надійних джерел.
  2. Логічна структура (2 бали): Наявність чітко визначених вступу, основної частини та висновків. Логічна послідовність викладу матеріалу.
  3. Використання джерел (1 бал): Посилання на щонайменше 3 надійні джерела, правильне оформлення цитувань і списку літератури.
  4. Коректність мови (1 бал): Відсутність граматичних, орфографічних і стилістичних помилок.
  5. Оформлення (1 бал): Відповідність оформлення есе стандартам академічного письма (інтервали, відступи, шрифт).

Термін виконання: до заліку.


Previous activity
Самостійна робота 1
Next activity
Самостійне завдання 3
Data retention summary
Get the mobile app