Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично...

              • Анотація до курсу

              • Поняття та симптоматика розладів аутистичного спектру

              • Методики корекції РАС, які використовуються в світі

              • Особливості мовленнєвого розвитку дітей з РАС

              • Специфіка логопедичної роботи з немовленнєвими діт...

                • ЗавданняСамостійне завдання 4

              • Підсумкова атестація

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично...
  7. Специфіка логопедичної роботи з немовленнєвими діт...
  8. Самостійне завдання 4

Самостійне завдання 4

Умови завершення
Термін спливає: неділю 8 грудня 2024 00:00 AM

Підготувати пам'ятку-порадник для батьків дітей з РАС на тему "Як розвивати мовлення та комунікацію дітей з РАС".

Формат:

  • Обсяг: 2-3 сторінки (А4).
  • Формат файлу: PDF або DOCX.
  • Мова викладу має бути простою і зрозумілою для батьків, не перенасиченою науковими термінами, але з опорою на сучасні наукові дані.
  • Пам’ятка має містити практичні поради та рекомендації для батьків.

Інструкція

  1. Зберіть інформацію: Ознайомтеся з сучасними науковими даними, дослідженнями, статтями щодо розвитку мовлення та комунікації у дітей з РАС. Використовуйте щонайменше 3 надійні джерела.
  2. Структуруйте пам'ятку-порадник:
    • Заголовок: Назва пам'ятки, ваше ім’я, курс.
    • Вступ (1 абзац): Коротко поясніть важливість розвитку мовлення та комунікації для дітей з РАС.
    • Основні поради (1,5–2 сторінки): Подайте рекомендації, поділивши їх на категорії або розділи, наприклад:
      • Створення комунікативного середовища вдома.
      • Використання візуальних підтримок (PECS, картки).
      • Стимулювання комунікації через ігри та активності.
      • Використання альтернативних методів комунікації (жести, картинки).
      • Заохочення і зміцнення соціальної взаємодії.
      • Рекомендації щодо використання технічних засобів (додатки, комп'ютерні програми).
    • Заключні рекомендації (1 абзац): Загальні поради для батьків, як підтримувати розвиток мовлення у дітей з РАС.
    • Список використаних джерел: Оформіть список літератури та джерел, використаних для підготовки пам’ятки.
  3. Оформіть пам'ятку: Використовуйте чіткий шрифт, заголовки, підзаголовки, марковані списки для полегшення сприйняття інформації.
  4. Перевірте текст: Перегляньте наявність граматичних, орфографічних помилок і переконайтеся, що текст є легким для розуміння.
  5. Подайте завдання: Завантажте готовий файл у відповідний розділ Moodle до встановленого терміну.

Критерії оцінювання (максимум 8 балів)

  1. Змістовність (3 бали): Повнота розкриття теми, актуальність та корисність порад для батьків.
  2. Доступність викладу (2 бали): Зрозумілий стиль написання, уникнення надмірної кількості наукових термінів.
  3. Використання наукових джерел (1 бал): Підкріплення порад надійними джерелами, правильне оформлення списку літератури.
  4. Структура та оформлення (1 бал): Логічна структура пам'ятки, наявність заголовків, підзаголовків, маркованих списків, дотримання вимог до обсягу.
  5. Коректність мови (1 бал): Відсутність граматичних, орфографічних і стилістичних помилок.

Термін виконання: до заліку.


Попередня секція
Самостійне завдання 3
Наступна секція
Теоретична частина заліку
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток