Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Міофункціональна терапія в системі мовленнєвих пор...

              • Загальне

              • Мовленнєве дихання як основа правильного мовлення

              • Алгоритм формування діафрагмального дихання

              • Особливості діагностики та корекції міофункціональ...

              • Діагностика і корекція міофункціональних порушень

              • Корекційний маршрут для особи із міофункціональним...

              • Міждисциплінарна взаємодія фахівців при корекції м...

              • Міофункціональна терапія з використанням ортодонти...

              • ЛІТЕРАТУРА

              • ВІДЕО

              • ВАЖЛИВІ ПОСИЛАННЯ

              • РЕФЛЕКСІЯ

              • ТЕОРЕТИЧНІ/ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ

                • ЗавданняПрактичне завдання 1-2

                • ЗавданняПрактичне завдання 3-4

                • ЗавданняПрактичне завдання 5-6

                • ЗавданняПрактичне завдання 7-8

                • ЗавданняПрактичне завдання 9

              • ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Міофункціональна терапія в системі мовленнєвих пор ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Міофункціональна терапія в системі мовленнєвих пор...
  7. ТЕОРЕТИЧНІ/ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ
  8. Практичне завдання 5-6

Практичне завдання 5-6

Умови завершення
Початок приймання: неділю 15 вересня 2024 00:00 AM
Термін спливає: пʼятницю 22 листопада 2024 00:00 AM

УВАГА: максимальна оцінка 24, враховуючи захист роботи на практичному занятті.

Підготувати презентацію на вибрану тему (одну із переліку):

1.     Система органів дихання людини

2.     Різновиди дихання

3.     Обережно: аденоїди  

4.     Етапи корекції дихання

5.     Внутрішньоутробний онтогенез ковтання

6.     Алгоритм взаємодії ортодонта і логопеда

7.     Інфантильний тип ковтання

8.     Соматичний тип ковтання

9.     Вплив міофункціональних порушень на розвиток мовлення

10. Порушення оклюзії (прикусу)

11. Періоди розвитку зубощелепної системи

12. Причини та фактори розвитку міофункціональних порушень

13. Анатомо-фізіологічні особливості будови зубощелепної системи

14. Дизонтогенез функцій зубощелепної системи

15. Етіопатогенез зубощелепних аномалій

16. Захворювання порожнини рота: причини та наслідки

17. Побудова корекційного маршруту для особи із міофункціональними порушеннями

18. Дентальний фотопротокол

19. Алгоритм взаємодії логопеда і ортодонта

20.  Особливості взаємодії логопеда і профільних фахівців у логокорекційній роботі: міофункціональний аспект

21. Вестибулярні пластинки і трейнери у роботі логопеда

22. Тейпування при зубощелепних аномаліях та дисфункції м’язів оральної сфери

23. Z-vibe

Попередня секція
Практичне завдання 3-4
Наступна секція
Практичне завдання 7-8
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток