1.0

1. Розглянути програму НУШ 7-9 класів (Істер) (https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2023/Model.navch.prohr.5-9.klas/Matem.osv.galuz-2023/Matematyka.7-9.kl.intehrovanyy.kurs-Ister-12.09.2023.pdf). 

Обрати змістову лінію  (https://docs.google.com/document/d/1AlK9cgXx4DVxyGIICJNEoughrpDoWpLbcegnsgxINQ0/edit?usp=sharing)

2. В чому полягають основні результати навчання та зміст навчального матеріалу? Як прослідковується обрана змістова лінія впродовж вивчення математики у 7-9 класах? Як вона ускладнюється? Як розвивається? Як представлена у підручниках?  (https://moyaosvita.com.ua/pedagogika/yak-vikonati-analiz-pidruchnika/#i)

3. Ознайомитися з Інструктивно-методичними рекомендаціями щодо викладання математики у 2024-2025 навчальному році (https://osvita.ua/school/metod-rekom/93007/, https://znayshov.com/News/Details/instruktyvno_metodychni_rekomendatsii_shchodo_vykladannia_matematyky_u_2023-2024).

4. Зробити короткий огляд методів та прийомі навчання, що можна застосовувати при викладанні ОБРАНОЇ змістової лінії (евристична бесіда, проблемний метод, тощо).

5. Навести 5-7 посилань на статті з методики викладання обраної змістової лінії (з додаванням переліку методичних рекомендацій).

6. Навести посилання на відео з методики викладання обраної змістової лінії або відео-розробки уроків (з коротким описом рекомендацій з методики викладання).

7. Провести урок, що відповідає темі обраної змістової лінії (7-9 клас).


Завантажити в це завдання відповіді на п. 2-7. З висвітленням п. 2-7 виступити на занятті.