Schema della sezione
-
Викладач - Стєганцева Поліна Георгіївна, професор кафедри загальної математики, Зв`язок з викладачем: E-mail: stegpol@gmail.com Сезн ЗНУ повідомлення Телефон: 0676849973, Viber 0676849973
-
Для залучення учнів до активної пізнавальної діяльності необхідно особливим чином конструювати зміст навчання. Важливо побудувати технології навчання на основі так званого «задачного підходу». Задачний підхід у деяких педагогічних дослідженнях передбачає конструювання навчального тексту на основі побудови ієрархічної системи пізнавальних задач.
Зрозуміло, що ефективність процесу формування інтелектуальних умінь підвищуватиметься, якщо задачі будуть мати міжпредметний характер (STEM-, STEFM-освіта) і пред’являтися учням у вигляді системи.
Навчання учнів створювати власні задачі є важливим, проте не завжди легким завданням, яке постійно привертає увагу дослідників.
Математичний досвід учня не можна
вважати повним, якщо він не мав нагоди
розв'язати задачу, створену ним самим.
Д. Пойа
Задачний підхід забезпечує також реалізацію тези «Єдиний шлях до знань – діяльність!», яка проголошена реформою освіти.
-
-
-
-
Практичне заняття містить завдання для виконання в термін до наступного заняття