Семінарське заняття №1 Дискусія. Концептуальна мапа

Дискусія. Концептуальна мапа

Платформа: Використання Zoom або Google Meet з функцією розділення на кімнати для обговорень.

Структура дискусії:

Студенти розподіляються на малі групи (3-4 особи).

Кожна група отримує завдання обговорити конкретні аспекти роботи логопеда в розвитку комунікації, мови та мовлення.

Кожна група створює концептуальну мапу, використовуючи онлайн-інструменти, такі як Miro або Google Jamboard, для представлення своїх ідей.

Завдання для дискусії:

Обговоріть приклади, коли логопед допомагає дитині з порушенням мовлення.

Розгляньте випадок, коли логопед працює з батьками для поліпшення комунікаційних навичок дитини.

Проаналізуйте роль логопеда в навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами.