Семінарське заняття №1 Дискусія. Концептуальна мапа
Дискусія. Концептуальна
мапа
Платформа: Використання Zoom або Google Meet з функцією розділення на кімнати для обговорень.
Структура дискусії:
Студенти розподіляються на малі групи (3-4 особи).
Кожна група отримує завдання обговорити конкретні аспекти роботи логопеда в розвитку комунікації, мови та мовлення.
Кожна група створює концептуальну мапу, використовуючи онлайн-інструменти, такі як Miro або Google Jamboard, для представлення своїх ідей.
Завдання для дискусії:
Обговоріть приклади, коли логопед допомагає дитині з порушенням мовлення.
Розгляньте випадок, коли логопед працює з батьками для поліпшення комунікаційних навичок дитини.
Проаналізуйте роль логопеда в навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами.