Семінарське заняття №3 Створення діаграми та обговорення
Частина 1: Створення діаграми
Платформа: Використання Zoom або Google Meet з функцією демонстрації екрану та розділення на кімнати.
Завдання:
Студенти розподіляються на малі групи (3-4 особи).
Кожна група використовує онлайн-інструменти, такі як Miro або Google Jamboard, для створення діаграми або схеми, яка відображає взаємодію логопедів, медиків, психологів та педагогів у процесі абілітації та реабілітації дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку.
Діаграма повинна включати:
Основні завдання кожного спеціаліста.
Етапи процесу абілітації та реабілітації.
Взаємодію та координацію між спеціалістами.
Частина 2: Презентація та обговорення
Структура обговорення:
Презентація діаграм : Кожна група представляє свою діаграму, пояснюючи основні завдання кожного спеціаліста та їхню взаємодію у процесі абілітації та реабілітації дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку.
Інтерактивна сесія : Викладач модерує загальну дискусію, під час якої студенти можуть ставити питання, коментувати та обговорювати представлені діаграми.