Семінарське заняття №3 Створення діаграми та обговорення

Частина 1: Створення діаграми

Платформа: Використання Zoom або Google Meet з функцією демонстрації екрану та розділення на кімнати.

Завдання:

Студенти розподіляються на малі групи (3-4 особи).

Кожна група використовує онлайн-інструменти, такі як Miro або Google Jamboard, для створення діаграми або схеми, яка відображає взаємодію логопедів, медиків, психологів та педагогів у процесі абілітації та реабілітації дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку.

Діаграма повинна включати:

Основні завдання кожного спеціаліста.

Етапи процесу абілітації та реабілітації.

Взаємодію та координацію між спеціалістами.

Частина 2: Презентація та обговорення

Структура обговорення:

Презентація діаграм : Кожна група представляє свою діаграму, пояснюючи основні завдання кожного спеціаліста та їхню взаємодію у процесі абілітації та реабілітації дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку.

Інтерактивна сесія : Викладач модерує загальну дискусію, під час якої студенти можуть ставити питання, коментувати та обговорювати представлені діаграми.