Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

            • Ліплення (Барабаш В.А.)

            • 3D графіка

              • Загальне

              • Вступ перед початком курсу

              • Змістовий модуль 1 - Основи тривимірного моделюван...

              • Змістовий модуль 2 - Анімація та розширені можливо...

              • Контроль

              • Завдання (Заочне відділення)

                • ЗавданняФорма здачі всіх завдань

            • 3d моделювання - 2 частина

            • 3D моделювання (заочна форма. 4 курс) Чемерис Г.Ю.

            • 3d моделювання (Кардашов М.В.)

            • 3D-моделювання, 4 курс 2-й семестр (Сілогаєва В.В.)

            • 3D-моделювання, 5 курс, заочна форма здобуття освіти

            • 3D-моделювання, заочна форма здобуття освіти, 4 курс

            • Авторське право та інтелектуальна власність

            • Айдентика

            • Артпроєкти

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

3D графіка

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дизайну
  6. 3D графіка
  7. Завдання (Заочне відділення)
  8. Форма здачі всіх завдань

Форма здачі всіх завдань

Умови завершення

Необхідно виконати будь яке практичне завдання у Blender з розділу 1 та 2 з цього курсу у мудл (разом два завдання) та додатково виконати самостійно творче завдання. Критерії оцінювання висвітлені в описі завдань. Також треба пройти тестування підсумкового контролю. 

Як передбачити семестрову оцінку для заочної форми навчання:

60+ балів:

Підказка: Для отримання 60 і більше балів, студент повинен надати 2-3 скріншоти робочої області Blender до кожного завдання з етапами роботи. Скріншоти мають чітко показувати інтерфейс програми та процес роботи. Це допоможе викладачу оцінити, як студент працював з моделями, налаштуваннями сцени, камери або текстур. Порада: зверніть увагу на організованість робочого простору, видимість усіх ключових інструментів і налаштувань.

80+ балів:

Підказка: Щоб отримати 80+ балів, студент повинен виконати вимоги 60+ а також продемонструвати якісний рендер з використанням освітлення та\або рендер анімації. Рендер повинен виглядати професійно, з правильним налаштуванням світла, матеріалів та текстур. Порада: працюйте з джерелами світла (наприклад, Point, Sun, Area), щоб створити реалістичне освітлення сцени. Для анімаційного рендеру використовуйте ключові кадри для плавного руху об’єктів і камери.

90+ балів:

Підказка: Для отримання 90+ балів студент повинен виконати вимоги до 60+ та 80+ (здається і рендер і анімація), а також творче індивідуальне завдання. Це завдання має показати індивідуальність і креативність студента. Студент може запропонувати свій власний проєкт або виконати додаткову складну задачу, наприклад, створення детальної сцени з продуманими текстурами, анімації з декількома об'єктами або інтеграції складних ефектів (динамічне освітлення, фізика). Порада: інтерпретуйте власні ідеї, використовуйте референси, щоб створити унікальну роботу, і не бійтеся експериментувати з інструментами. Для творчого завдання треба надати від 5 скріншотів з етапами вашої роботи, щоб підтвердити авторство.

Попередня секція
Підсумковий контроль (15б)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток