Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Нетрадиційні техніки зображення в художній творчос...

              • Généralités

              • Змістовий модуль 1. Вступ до нетрадиційних технік ...

              • Тема 1. Поняття нетрадиційних технік, їх історія т...

              • Тема 2. Класифікація нетрадиційних технік

              • Тема 3. Матеріали та інструменти для нетрадиційних...

              • Змістовий модуль 2. Теоретичні основи застосування...

              • Тема 4. Педагогічні основи використання нетрадицій...

              • Тема 5. Вплив нетрадиційних технік на розвиток піз...

              • Тема 6. Вплив нетрадиційних технік на розвиток тво...

              • Тема 7. Вплив нетрадиційних технік на розвиток емо...

              • Змістовий модуль 3. Практичне застосування нетради...

              • Тема 8. Пальчиковий живопис в розвитку дитини

              • Тема 9. Використання природних матеріалів як засоб...

              • Тема 10. Плямографія та розвиток уяви у дітей

              • Тема 11. Монотипія як засіб творчого розвитку дошк...

                • URLМонотипія

                • DevoirПрактичне заняття №8

              • Тема 12. Використання техніки ниткографії в органі...

              • Тема 13. Створення художніх образів за допомогою м...

              • Модуль 4. Комбінування технік та створення композицій

              • Тема 14. Комбінування нетрадиційних технік в орган...

              • Тема 15. Організація гурткової роботи в ЗДО з вико...

              • ЗАЛІК

              • РЕКТОРСЬКИЙ КОНТРОЛЬ

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Нетрадиційні техніки зображення в художній творчос ...

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Нетрадиційні техніки зображення в художній творчос...
  7. Тема 11. Монотипія як засіб творчого розвитку дошк...
  8. Практичне заняття №8

Практичне заняття №8

Conditions d’achèvement

Майстер-клас із використання монотипії в образотворчій діяльності дітей

План майстер-класу має бути логічним та послідовним. Пояснення техніки мають бути зрозумілими та доступними. Приклади робіт мають бути цікавими та різноманітними. Матеріали для презентації мають бути оформлені охайно та чітко.

Критерії оцінювання:

Оригінальність ідеї: Наскільки оригінальною є тема майстер-класу та запропоновані завдання? (1 бал)

Деталізація плану: Наскільки детально розроблений план майстер-класу? (1 бал)

Доступність для учасників: Чи будуть завдання зрозумілими й цікавими для учасників? (2 бали)

Оформлення матеріалів: Наскільки естетично оформлена презентація або відео? (2 бали)

Activité précédente
Монотипія
Activité suivante
Ниткографія. Майстер-клас
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile