Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Ігрові технології у роботі логопеда

              • General

              • Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в корекційній пед...

              • Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення...

                • URLFloortime Training: ADHD and Autism

                • URLFloortime приклад

                • URLFloortime in Ukraine

                • PageДля самостійного опрацювання: Базове наповнення ло...

                • URLДля самостійного опрацювання: Презентація Логопеди...

                • AssignmentП4. Створення «Скарбнички мрії»

                • AssignmentП5. Іграшка та її роль в ігровій технології

                • PageЛ3. Іграшка та її роль в ігровій технології

                • AssignmentП6. Використання різноманітних конструкторів в лог...

                • AssignmentП7. Використання конструктора LEGO у логопедичній ...

                • PageЛ4. Ігрові технології під час виконання артикуляці...

                • AssignmentП8 - П9. Ігрові технології під час виконання артик...

              • Змістовий модуль 3. Класичні розвиваючі ігрові тех...

              • Змістовий модуль 4. Інноваційні ігрові технології ...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Ігрові технології у роботі логопеда

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Ігрові технології у роботі логопеда
  7. Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення...
  8. П6. Використання різноманітних конструкторів в лог...

П6. Використання різноманітних конструкторів в логопедії

Completion requirements

1. Ознайомитись з різними видами конструкторів: магнітні, дерев'яні, блокові, гнучкі, зі з'єднанням через "вузли" (Zoob), м'які конструктори, конструктори для розвитку технічного мислення та знання еллектроніки/робототехніки. 

2. Розробити коротке заняття з використанням одного з наведених конструкторів для:

  • автоматизації звуків;
  • розвитку зв’язного мовлення;
  • формування граматичних конструкцій.

3. Визначити вікову групу, для якої підходить розроблене заняття. Обґрунтувати, чому обрано саме такі форми роботи.

4. Презентувати свої ідеї перед групою та обговорити їхню доцільність.

Критерії оцінювання:

КритерійБали
Вибір конструктора та обґрунтування1 бал
Відповідність заняття логопедичній меті1 бал
Креативність та ефективність завдань1 бал
Чіткість та аргументованість презентації1 бал

Максимальний бал: 4 бали



Previous activity
Л3. Іграшка та її роль в ігровій технології
Next activity
П7. Використання конструктора LEGO у логопедичній практиці
Data retention summary
Get the mobile app