Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Ігрові технології у роботі логопеда

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в корекційній пед...

              • Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення...

                • URL (веб-посилання)Floortime Training: ADHD and Autism

                • URL (веб-посилання)Floortime приклад

                • URL (веб-посилання)Floortime in Ukraine

                • СторінкаДля самостійного опрацювання: Базове наповнення ло...

                • URL (веб-посилання)Для самостійного опрацювання: Презентація Логопеди...

                • ЗавданняП4. Створення «Скарбнички мрії»

                • ЗавданняП5. Іграшка та її роль в ігровій технології

                • СторінкаЛ3. Іграшка та її роль в ігровій технології

                • ЗавданняП6. Використання різноманітних конструкторів в лог...

                • ЗавданняП7. Використання конструктора LEGO у логопедичній ...

                • СторінкаЛ4. Ігрові технології під час виконання артикуляці...

                • ЗавданняП8 - П9. Ігрові технології під час виконання артик...

              • Змістовий модуль 3. Класичні розвиваючі ігрові тех...

              • Змістовий модуль 4. Інноваційні ігрові технології ...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Ігрові технології у роботі логопеда

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Ігрові технології у роботі логопеда
  7. Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення...
  8. П7. Використання конструктора LEGO у логопедичній ...

П7. Використання конструктора LEGO у логопедичній практиці

Умови завершення

Методична розробка сюжетної гри з LEGO для логопедичних занять

Частина 1.

  • Створити сюжетну сцену із конструктора LEGO для логопедичного заняття з дітьми (наприклад, "Подорож до ферми", "День у місті", "Космічна пригода").
  • Визначити мовленнєві цілі заняття:
    • автоматизація звуків;
    • розвиток зв'язного мовлення;
    • формування граматичних конструкцій.
  • Детально описати хід заняття (вступ, основна частина з ігровими діями та мовленнєвими завданнями, підсумок).

Частина 2:

  • Обґрунтувати вибір методів роботи
  • Пояснити, як LEGO допомагає досягти поставлених мовленнєвих цілей.
  • Визначити вікову групу, для якої підходить заняття
  • Обґрунтувати доцільність вибору форм роботи.
Критерії оцінювання:
КритерійБалиОпис
Чіткість і логічність методичної розробки1 балПослідовна структура заняття, відповідність етапам
Доцільність мовленнєвих цілей та методів1 балОбґрунтованість вибору завдань та методів роботи
Обґрунтування вікової групи1 балЛогічне пояснення відповідності заняття віковим особливостям
Креативність та практичність ідеї1 балЦікавість ігрового сценарію та його адаптація до логопедії

Максимальний бал: 4 бали


Попередня секція
П6. Використання різноманітних конструкторів в логопедії
Наступна секція
Л4. Ігрові технології під час виконання артикуляційної гімнастики та логопедичного масажу
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток