П7. Використання конструктора LEGO у логопедичній практиці
Умови завершення
Методична розробка сюжетної гри з LEGO для логопедичних занять
Частина 1.
- Створити сюжетну сцену із конструктора LEGO для логопедичного заняття з дітьми (наприклад, "Подорож до ферми", "День у місті", "Космічна пригода").
- Визначити мовленнєві цілі заняття:
- автоматизація звуків;
- розвиток зв'язного мовлення;
- формування граматичних конструкцій.
- Детально описати хід заняття (вступ, основна частина з ігровими діями та мовленнєвими завданнями, підсумок).
Частина 2:
- Обґрунтувати вибір методів роботи
- Пояснити, як LEGO допомагає досягти поставлених мовленнєвих цілей.
- Визначити вікову групу, для якої підходить заняття
- Обґрунтувати доцільність вибору форм роботи.
| Критерій | Бали | Опис |
|---|---|---|
| Чіткість і логічність методичної розробки | 1 бал | Послідовна структура заняття, відповідність етапам |
| Доцільність мовленнєвих цілей та методів | 1 бал | Обґрунтованість вибору завдань та методів роботи |
| Обґрунтування вікової групи | 1 бал | Логічне пояснення відповідності заняття віковим особливостям |
| Креативність та практичність ідеї | 1 бал | Цікавість ігрового сценарію та його адаптація до логопедії |
Максимальний бал: 4 бали