Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни "Сучасні технології в ...

            • Курсова робота "Професійна майстерність тренера"

            • Штучний інтелект у фізичній культурі і спорті

            • Наукові основи сучасної системи спортивної підгот...

            • Аеробіка

            • Аеробіка 3 курс

            • АТЕСТАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН БАКАЛАВРАТ (Освітньо-професі...

            • АТЕСТАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН МАГІСТРАТУРА (Освітньо-профес...

            • Атлетизм

            • Баскетбол з методиками викладання (Кокарев Б.В.)

            • Баскетбол з методикою викладання

            • Студентський спорт

              • General

              • Nueva sección

                • ArchivoЛекція № 1. Від витоків студентського спорту до Ун...

                • TareaПрактичне завдання 1

                • TareaСамостійне завдання 1

                • ArchivoЛекція № 2. Етика і лідерство в упрвлінні студентс...

                • TareaПрактичне завдання 2

                • TareaСамостійне завдання 2

                • ArchivoЛекція № 3. Нормативно-правове регулювання студент...

                • TareaПрактичне задання 3

                • TareaСамостійне завдання 3

                • ArchivoЛекція № 4. Клубна форма організації занять у розв...

                • TareaПрактичне завдання 4

                • TareaСамостійне завдання 4

                • ArchivoЛекція № 5. Особливості системи підготовки в студе...

                • TareaПрактичне завдання 5

                • TareaСамостійне завдання 5

                • ArchivoЛекція № 6. Специфіка проведення наукових заходів ...

                • TareaПрактичне завдання 6

                • TareaСамостійне завдання 6

                • CuestionarioПоточний тестовий контроль

              • Індивідуальні завдання

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація, Статитстика ФФВЗтТ

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Студентський спорт

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра фізичної культури і спорту
  6. Студентський спорт
  7. Nueva sección
  8. Самостійне завдання 2

Самостійне завдання 2

Requisitos de finalización
Apertura: jueves, 8 de mayo de 2025, 00:00

Кейс 1. «Бюджет виїзду: конфлікт інтересів»

Ситуація. Студентська команда їде на міжуніверситетський турнір. Капітан пропонує розподілити зібрані кошти так, щоб профінансувати нову форму лише для стартового складу. Резерв і менеджмент команди залишаються без фінансування. Частина команди вважає це несправедливим.

Завдання:

1.                 Проведіть етичний аналіз за трьома підходами: утилітаризм, деонтологія, справедливість/рівність.

2.                 Побудуйте «карту зацікавлених сторін» і оцініть ризики для кожної.

3.                 Запропонуйте 2 альтернативні моделі розподілу бюджету та критерії, за якими обрати кращу.

4.                 Підготуйте 5-хв комунікаційне звернення капітана до команди (скрипт).

 

Шаблон 1. Карта стейкхолдерів

 

Сторона

Інтерес

Потенційна шкода/користь

Ризик

Що зробити для мінімізації шкоди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шаблон 2. Порівняння варіантів

 

Варіант

Справедливість (0–5)

Командна єдність (0–5)

Результативність (0–5)

Підсумок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікуваний результат: обґрунтоване рішення + скрипт звернення.

Кейс 2. «Перемога будь-якою ціною?»

Ситуація. Перед півфіналом тренер натякає на «жорстку» гру проти лідера суперників, щоби зняти його з поля. Частина команди мовчки погоджується.

Завдання:

1. Визначте етичні дилеми: результат, короткострокова вигода, довгострокова репутація.

2. Розробіть чек-лист «етичності тактичних рішень» для ігрового штабу.

3. Побудуйте матрицю ризиків порушень і план превенції (інструкції, взаємодія з арбітражем, внутрішні санкції).

4. Підготуйте 8-рядкове повідомлення капітана, яке коректно відхиляє «жорстку» стратегію і пропонує альтернативу.

 

Шаблон: Матриця ризиків

Ризик

Ймовірність

Вплив (

Індикатор раннього попередження

Превентивні дії

Відповідальний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шаблон — Чек-лист для штабу

·         Чи відповідає рішення правилам змагань?

·         Чи не створює загрози здоров’ю?

·         Чи не дискредитує університет/факультет?

·         Чи є прозорі підстави для вибору тактики?

·         Чи прийняли б ми це рішення, якби воно стало публічним?

Очікуваний результат: чек-лист (10–12 пунктів), матриця ризиків (5–7 позицій), меседж капітана.

Кейс 3. «Власна модель етичного лідерства»

Завдання:

1. Проведіть самооцінку за шкалами: «чесність», «справедливість», «відповідальність», «турбота про команду», «відвага».

2. Сконструюйте модель етичного лідерства з 5 елементів (цінності, принципи рішень, поведінкові маркери, інструменти впливу).

3. Складіть план 30–60–90 днів впровадження моделі у своїй команді.

4. Додайте матрицю зацікавлених сторін і карту комунікацій (хто що і коли чує).

 

Шаблон: Модель

Компонент

Зміст

Приклад у дії

Показник

Цінності

 

 

 

Принципи рішень

 

 

 

Поведінкові маркери

 

 

 

Інструменти впливу

 

 

 

 

Шаблон: План 30–60–90

Період

Ціль

Дія

Ресурси

Ризик

Критерій успіху

30 днів

 

 

 

 

 

60 днів

 

 

 

 

 

90 днів

 

 

 

 

 

 Очікуваний результат: заповнений шаблон моделі та план впровадження.

Actividad previa
Практичне завдання 2
Próxima actividad
Лекція № 3. Нормативно-правове регулювання студентського спорту України
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles