Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

            • archive

            • КУРСОВА РОБОТА З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗ...

            • Професійно орієнтований практикум іноземною мовою

            • Підготовка кваліфікаційної роботи магістра

            • Адаптивне фізичне виховання та параолімпійський спорт

            • Курсова робота з дисципліни "Теорія і методика фіз...

            • Євроінтеграція України: соціокультурний аспект збе...

            • Професійна майстерність вчителя фізичної культур...

            • ПСИХОФІЗИЧНІ І ОЗДОРОВЧІ СИСТЕМИ "СПАС"

            • Теорія і методика фізичного виховання та спорту_1...

            • «Wellness-філософія і технології оздоровлення різн...

            • 014 Фізкультурно-спортивні споруди та обладнання

            • Психолого-педагогічні технології у фізичній культу...

              • ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФІЗИЧНІЙ КУЛЬТУ...

              • Модуль 1 "Теоретико-методологічні засади психолого...

              • Модуль 2 "Інноваційні психолого-педагогічні технол...

              • Підсумковий контроль

                • FileПитання до заліку

                • QuizПідсумкова атестація (ТЕСТУВАННЯ у вигляді ЕССЕ)

                • AssignmentІДЗ Обрати одну із тем і представити у вигляді пре...

              • Завдання для самостійної роботи

          • Кафедра терапії та реабілітації

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація, Статитстика ФФВЗтТ

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Психолого-педагогічні технології у фізичній культу ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту
  6. Психолого-педагогічні технології у фізичній культу...
  7. Підсумковий контроль
  8. ІДЗ Обрати одну із тем і представити у вигляді пре...

ІДЗ Обрати одну із тем і представити у вигляді презентації

Completion requirements

ІДЗ

• Порівняльний аналіз психолого-педагогічних технологій у фізичному вихованні в

Україні та країнах ЄС.

Мета: сформувати уявлення про кращі практики й інтегрувати елементи вітчизняного та європейського досвіду.

• Розробка авторської моделі формування позитивної самоконцепції учнів засобами

фізичного виховання.

Мета: дослідити роль самооцінки та запропонувати методи її підвищення на уроках фізичної культури.

• Оцінка рівня емоційного інтелекту у викладачів фізичного виховання та його вплив на ефективність навчання.

Мета: встановити залежність між емоційною компетентністю педагога та навчальними досягненнями студентів.

• Застосування технології коучингу у фізичному вихованні студентів: психологопедагогічні аспекти.

Мета: вивчити можливості особистісно орієнтованої підтримки студентів під час навчального процесу.

• Моделювання освітнього середовища з використанням інклюзивних психологопедагогічних технологій у фізичному вихованні.

Мета: дослідити принципи інклюзивності та їх реалізацію на практиці.

• Впровадження технології критичного мислення у фізичному вихованні:

психолого-педагогічний супровід.

Мета: розробити методичні прийоми розвитку критичного мислення через фізичну активність.

• Вивчення стресостійкості студентів під час навчальних занять з фізичної культури:

психолого-педагогічна діагностика.

Мета: провести діагностику і запропонувати шляхи її підвищення.

• Роль міжособистісної взаємодії в групах під час занять з фізичного виховання:

педагогічні технології її формування.

Мета: виявити ефективні методи командотворення і співпраці.

• Формування ціннісного ставлення до здорового способу життя у студентів

засобами психолого-педагогічних технологій.

Мета: проаналізувати ціннісні орієнтири молоді та запропонувати технології для їх розвитку.

• Аналіз впливу психолого-педагогічних технологій на мотивацію студентів до

занять фізичною культурою.

Мета: виявити ефективні підходи стимулювання мотивації через сучасні методи навчання. 

  • ІДЗ теми.pdf ІДЗ теми.pdf
    20 July 2025, 1:52 PM
Previous activity
Підсумкова атестація (ТЕСТУВАННЯ у вигляді ЕССЕ)
Next activity
Завдання 1
Data retention summary
Get the mobile app