ІДЗ Обрати одну із тем і представити у вигляді презентації
ІДЗ
• Порівняльний аналіз психолого-педагогічних технологій у фізичному вихованні в
Україні та країнах ЄС.
Мета: сформувати уявлення про кращі практики й інтегрувати елементи вітчизняного та європейського досвіду.
• Розробка авторської моделі формування позитивної самоконцепції учнів засобами
фізичного виховання.
Мета: дослідити роль самооцінки та запропонувати методи її підвищення на уроках фізичної культури.
• Оцінка рівня емоційного інтелекту у викладачів фізичного виховання та його вплив на ефективність навчання.
Мета: встановити залежність між емоційною компетентністю педагога та навчальними досягненнями студентів.
• Застосування технології коучингу у фізичному вихованні студентів: психологопедагогічні аспекти.
Мета: вивчити можливості особистісно орієнтованої підтримки студентів під час навчального процесу.
• Моделювання освітнього середовища з використанням інклюзивних психологопедагогічних технологій у фізичному вихованні.
Мета: дослідити принципи інклюзивності та їх реалізацію на практиці.
• Впровадження технології критичного мислення у фізичному вихованні:
психолого-педагогічний супровід.
Мета: розробити методичні прийоми розвитку критичного мислення через фізичну активність.
• Вивчення стресостійкості студентів під час навчальних занять з фізичної культури:
психолого-педагогічна діагностика.
Мета: провести діагностику і запропонувати шляхи її підвищення.
• Роль міжособистісної взаємодії в групах під час занять з фізичного виховання:
педагогічні технології її формування.
Мета: виявити ефективні методи командотворення і співпраці.
• Формування ціннісного ставлення до здорового способу життя у студентів
засобами психолого-педагогічних технологій.
Мета: проаналізувати ціннісні орієнтири молоді та запропонувати технології для їх розвитку.
• Аналіз впливу психолого-педагогічних технологій на мотивацію студентів до
занять фізичною культурою.
Мета: виявити ефективні підходи стимулювання мотивації через сучасні методи навчання.
- 20 July 2025, 1:52 PM