Przejdź do głównej zawartości

Bloki

Pomiń Nawigacja

Nawigacja

  • Kokpit

    • Strona główna

    • Strony

      • Moje kursy

      • Tagi

      • PlikІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Adres URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Adres URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Adres URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Adres URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • Adres URLВідновлення пароля

      • PlikПам’ятка для користувача системи Moodle

      • PlikСистема оцінки курсу

      • Opinia zwrotnaОцінка якості курсу

    • Moje kursy

    • Kursy

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіти

              • Sekcja ogólna

              • Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні засади...

              • Змістовий модуль 2. Технології освітнього дизайну ...

                • StronaЛекція 3. Методи, засоби та інструменти освітнього...

                • TestЕкспрес-контроль №3

                • ZadanieПрактичне заняття 3

                • StronaЛекція 4. Освітнє середовище для дітей з особливим...

                • TestЕкспрес-контроль №4

                • ZadanieПрактичне заняття №4

              • Змістовий модуль 3. Освітній дизайн у форматі дист...

              • Проєкт

              • Залік

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Zamknij
    Przełącznik wyszukiwarki
  • Polski ‎(pl)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Zaloguj

Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіт ...

Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
  1. Strona domowa
  2. Kursy
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіти
  7. Змістовий модуль 2. Технології освітнього дизайну ...
  8. Практичне заняття №4

Практичне заняття №4

Wymagania zaliczenia

Групова робота: Моделювання інклюзивного освітнього простору в ЗДО з урахуванням принципів інклюзії та стандартів якості ECERS

1. Вибрати локацію (на вибір): ігрова зона; куточок творчості; сенсорна локація; куточок природи; зона відпочинку; театральний куточок. Розробити модель:

Форма: макет, 3D-модель (паперова, картонна, LEGO, цифрова в Canva/PowerPoint/SketchUp). Включити: фізичний простір, меблі, дидактичні матеріали, сенсорні елементи, адаптації для дітей з ООП. 2.Продумати організацію групових і індивідуальних активностей. Вказати, які методи та інструменти будуть використані (традиційні, інтерактивні, цифрові).

Вимоги до презентації моделі (PowerPoint, Canva або Google Slides): Слайд 1 – титульний: назва моделі, автор, група. Слайд 2–3: фотографії/схеми моделі + пояснення ключових елементів; посилання на принципи інклюзії та стандарти ECERS. Слайд 4: лайфхаки та пропозиції для удосконалення простору; короткий чеклист для аналізу сильних і слабких сторін.

Критерії оцінювання: 

5 балів – Модель повністю відповідає принципам інклюзії та стандартам ECERS, продумана організація простору, наочно відображено різні види діяльності та індивідуальні потреби дітей, усі елементи моделі пояснені чітко та аргументовано, презентація ясна, логічна та переконлива.

4 бали – Модель відповідає більшості принципів інклюзії та стандартів ECERS, є незначні недоліки у структурі або поясненнях, презентація зрозуміла, але наочність або аргументація потребують покращення.

3 бали – Модель частково відповідає принципам інклюзії та стандартам ECERS, відсутні деякі ключові елементи або пояснення поверхневі, презентація недостатньо структурована та малозрозуміла.

2 бали – Модель мало відповідає принципам інклюзії та стандартам ECERS, є серйозні пропуски у структурі або змісті, пояснення не повні, презентація слабо відображає ідеї завдання.

1 бал – Модель дуже обмежено відповідає принципам інклюзії та стандартам ECERS, відсутня логіка або більшість елементів, пояснення відсутні або неясні, презентація майже неінформативна.

0 балів – Завдання не виконано або модель не відображає принципів інклюзії та стандартів ECERS, презентація відсутня.

Вимоги до презентації та моделі

Дотримання принципів інклюзії: дитиноцентризм, доступність, різноманітність, підтримка, партнерство.

Врахування стандартів ECERS: безпека, доступність, розвиток дітей, взаємодія дорослого і дітей, організація режиму дня та навчальної діяльності.

Візуальна зрозумілість і логічна структура: макет повинен демонструвати використання простору для різних видів діяльності та групових сценаріїв.

Чіткі пояснення до всіх елементів моделі, короткі та аргументовані.

Презентація групова (3–5 хвилин) із можливістю обговорення та аналізу кейсу іншими студентами.

Previous activity
Експрес-контроль №4
Next activity
Лекція 5. Цифровий освітній простір у закладі дошкільної освіти: сутність, можливості, виклики.
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną