Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіти

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні засади...

              • Змістовий модуль 2. Технології освітнього дизайну ...

              • Змістовий модуль 3. Освітній дизайн у форматі дист...

              • Проєкт

                • ЗавданняПроєкт із написання та публікації тез за результат...

              • Залік

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіт ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіти
  7. Проєкт
  8. Проєкт із написання та публікації тез за результат...

Проєкт із написання та публікації тез за результатами навчання курсу

Умови завершення

Підготувати тези з теми курсу та опублікувати їх у збірнику матеріалів наукової конференції.

Вимоги: Тему обрати у межах змістових модулів дисципліни й узгодити з викладачем. Тези мають чітко окреслювати сутність проблеми, її актуальність та значення для розвитку дошкільної освіти. Текст (2–3 сторінки). Список використаних джерел (не менше 3–5). Зміст: Актуальність теми. Мета та завдання. Теоретичні положення та/або практичний досвід із питань освітнього дизайну сучасного ЗДО. Висновки.

Критерії оцінювання:

10–8 балів – Тези повністю відповідають вимогам: чітко сформульована проблема, аргументовано окреслена актуальність та значення теми; зміст логічний, структурований; присутні теоретичні положення та/або практичний досвід впровадження цифрових технологій; використано 3–5 і більше наукових джерел; текст легко читається та відповідає обсягу (2–3 сторінки).

7–5 балів – Тези відповідають основним вимогам, але деякі аспекти розкриті поверхово або недостатньо аргументовані; структура логічна, але можливе часткове повторення матеріалу; наведено менше прикладів практичного досвіду або теоретичних положень; список джерел неповний або містить менше 3 позицій.

4–3 бали – Тези частково відповідають вимогам: проблема окреслена загально, актуальність не повністю аргументована; текст фрагментарний, структура не зовсім логічна; практичні або теоретичні приклади обмежені; список джерел дуже обмежений (1–2 позиції).

2–1 бали – Тези подані частково, але більшість вимог не дотримані: проблема і актуальність не розкриті, текст неструктурований; практичний чи теоретичний матеріал відсутній або не стосується теми; джерела практично не використані.

0 балів – Тези не подані або повністю не відповідають вимогам.

Попередня секція
Практичне заняття №6
Наступна секція
Перелік питань до заліку
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток