Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

            • 3D графіка

              • General

              • Вступ перед початком курсу

              • Змістовий модуль 1 - Основи тривимірного моделюван...

                • AssignmentЗавдання 1 - Моделювання простих об’єктів у Blende...

                • AssignmentЗавдання 2 - Створення складних поверхонь і тексту...

                • AssignmentЗавдання 3 - Візуалізація та панорамний рендеринг ...

                • QuizПеріодичний контроль 1 (Поточний)

              • Змістовий модуль 2 - Анімація та розширені можливо...

              • Контроль

              • Завдання (Заочне відділення)

            • 3d моделювання - 2 частина

            • 3D моделювання (заочна форма. 4 курс) Чемерис Г.Ю.

            • 3d моделювання (Кардашов М.В.)

            • 3D-моделювання, 4 курс 2-й семестр (Сілогаєва В.В.)

            • 3D-моделювання, 5 курс, заочна форма здобуття освіти

            • 3D-моделювання, заочна форма здобуття освіти, 4 курс

            • Авторське право та інтелектуальна власність

            • Айдентика

            • Артпроєкти

            • Атестаційний екзамен

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

3D графіка

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дизайну
  6. 3D графіка
  7. Змістовий модуль 1 - Основи тривимірного моделюван...
  8. Завдання 3 - Візуалізація та панорамний рендеринг ...

Завдання 3 - Візуалізація та панорамний рендеринг (360° зображення).

Completion requirements

Робота з параметрами рендеру, робота з камерами, використання рушіїв Cycles та Eevee. Завдання – створення панорамного рендеру 360°.

Здавати необхідно результат роботи та 2-4 скріншоти етапів роботи. Сам файл блендеру приєднувати не треба. Для цього завдання також необхідно записати коротке відео (до 100 мб) як ви рухаєте мишкою вашу візуалізацію у соціальній мережі чи на сайті.

Blender & Glo3D. Створення зображення 360° для соціальних мереж та сайтів


Створення гарбуза також знаходиться у цьому плейлисті.

Blender. Моделювання гарбуза (частина 1)

Blender. Моделювання гарбуза. Скульптинг хвостика (частина 2)

Blender. Моделювання гарбуза. Матеріали. Рендер (частина 3)


Вимоги до оцінювання (0–7 балів)

  • 0 балів – завдання не виконано або результат повністю відсутній.

  • 1 бал – завдання виконане частково, присутні лише елементарні спроби (наприклад, створено базову форму без опрацювання деталей).

  • 2 бали – зроблено мінімально необхідні кроки, проте результат має значні технічні помилки, відсутня цілісність роботи.

  • 3 бали – завдання виконано на базовому рівні: присутній необхідний об’єкт/анімація/сцена, але з численними недоліками у пропорціях, матеріалах чи налаштуваннях.

  • 4 бали – робота в цілому відповідає вимогам завдання, проте має помітні технічні чи візуальні недопрацювання (просте застосування інструментів без їх глибокого розуміння).

  • 5 балів – завдання виконане правильно, з дотриманням основних вимог. Модель/анімація/рендер виглядає завершеною, хоча відчувається обмеженість у варіативності або відсутність уваги до деталей.

  • 6 балів – завдання виконане якісно, з чітким використанням інструментів Blender. Є увага до деталей (матеріали, світло, плавність анімації, композиція). Результат виглядає професійно, проте без яскраво вираженого творчого рішення.

  • 7 балів – завдання виконане на високому рівні із застосуванням творчого підходу: оригінальне бачення, цікава композиція, додаткові ефекти або нестандартні рішення. Робота не лише відповідає вимогам, а й перевищує їх за рахунок креативності.


Таким чином, 0–4 — це "мінімальний/базовий рівень", 5–6 — "якісне виконання", 7 — "творчий рівень"

Previous activity
Завдання 2 - Створення складних поверхонь і текстурування (макет планети).
Next activity
Періодичний контроль 1 (Поточний)
Data retention summary
Get the mobile app