Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Діагностика дитини з особливими освітніми потребами

              • Généralités

              • Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого...

              • Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної д...

                • DevoirПрактичні завдання 3-4

                • PageКейси для пр. 3-4 (повний опис)

                • FichierКорекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільн...

                • FichierЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІ...

              • Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі...

              • Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різн...

              • Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з...

              • Розділ 6. Логопедична діагностика в системі компле...

              • Підсумкове оцінювання

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
  7. Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної д...
  8. Практичні завдання 3-4

Практичні завдання 3-4

Conditions d’achèvement

Крок 1. Ознайомлення з кейсами і моделювання комунікації з батьками

Ознайомтеся з чотирма кейсами, які описують ситуацію звернення батьків із різними особливостями мовлення у дітей. 

Обираєте один кейс, з яким будете працювати.

Крок 2. Робота з кейсом

📝 У шаблоні (посилання):

  1. впишіть назву обраного кейсу,

  2. дайте відповіді на запитання для аналізу ситуації

Крок 3. Робота з ШІ 

Зверніться до штучного інтелекту (на вибір) і коротко опишіть обраний кейс.
Запитайте у нього:

  • «Які аргументи краще навести для таких батьків?»

  • «Яку стратегію спілкування обрати, якщо батьки агресивні / байдужі / тривожні?»

  • «Які конкретні приклади пояснень можна використати?»

Коротко занотуйте отримані поради у шаблоні (пункт 3).

Крок 4. Діалог із батьками

На основі кейсу та порад від ШІ складіть приклад діалогу (пункт 4 в шаблоні).

Крок 5. Рефлексія

Напишіть короткий абзац, де дайте відповіді:

  • Що було найскладнішим у цьому завданні?

  • Які аргументи/стратегії здалися найбільш ефективними?

  • Як це завдання допомогло підготуватися до реальної роботи з батьками?

 

 

🔹 Формат виконання

  • Використовуйте наданий шаблон.

  • Збережіть заповнений документ у форматі PDF.

  • Завантажте у систему Moodle.

Activité précédente
Практичне завдання 2
Activité suivante
Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile