Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Діагностика дитини з особливими освітніми потребами

              • Загальне

              • Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого...

              • Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної д...

                • ЗавданняПрактичні завдання 3-4

                • СторінкаКейси для пр. 3-4 (повний опис)

                • ФайлКорекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільн...

                • ФайлЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІ...

              • Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі...

              • Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різн...

              • Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з...

              • Розділ 6. Логопедична діагностика в системі компле...

              • Підсумкове оцінювання

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
  7. Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної д...
  8. Практичні завдання 3-4

Практичні завдання 3-4

Умови завершення

Крок 1. Ознайомлення з кейсами і моделювання комунікації з батьками

Ознайомтеся з чотирма кейсами, які описують ситуацію звернення батьків із різними особливостями мовлення у дітей. 

Обираєте один кейс, з яким будете працювати.

Крок 2. Робота з кейсом

📝 У шаблоні (посилання):

  1. впишіть назву обраного кейсу,

  2. дайте відповіді на запитання для аналізу ситуації

Крок 3. Робота з ШІ 

Зверніться до штучного інтелекту (на вибір) і коротко опишіть обраний кейс.
Запитайте у нього:

  • «Які аргументи краще навести для таких батьків?»

  • «Яку стратегію спілкування обрати, якщо батьки агресивні / байдужі / тривожні?»

  • «Які конкретні приклади пояснень можна використати?»

Коротко занотуйте отримані поради у шаблоні (пункт 3).

Крок 4. Діалог із батьками

На основі кейсу та порад від ШІ складіть приклад діалогу (пункт 4 в шаблоні).

Крок 5. Рефлексія

Напишіть короткий абзац, де дайте відповіді:

  • Що було найскладнішим у цьому завданні?

  • Які аргументи/стратегії здалися найбільш ефективними?

  • Як це завдання допомогло підготуватися до реальної роботи з батьками?

 

 

🔹 Формат виконання

  • Використовуйте наданий шаблон.

  • Збережіть заповнений документ у форматі PDF.

  • Завантажте у систему Moodle.

Попередня секція
Практичне завдання 2
Наступна секція
Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток