Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

            • archive

            • Хореографія. Бакалаври

            • Підготовка до творчого проєкту

            • Підсумкова атестація: ОПП Театральне мистецтво

            • Мовно - голосовий тренінг

            • Музикотерапія

            • Сценічна мова. 4 курс. Бакалаври. Стадніченко Н. В.

            • Сценічна мова. 1 курс. Магістри. Стадніченко Н. В.

            • Акторська майстерність в педагогічній діяльності

            • Акторський тренінг

            • Акторський тренінг. 2 курс. Бакалаври. Стадніченко...

            • Введення у спеціальність

            • Майстерність актора. 1 курс. Магістри. Стадніченко...

              • General

              • Змістовий модуль 1

              • Змістовий модуль 2

                • AssignmentТема №5. Принципи проведення тренінгу як нормативн...

                • AssignmentЗавдання до теми №5.

                • QuizТести до теми №5.

                • FileТема №6. Психофізичний та мовно-голосовий тренінги.

                • AssignmentЗавдання до теми №6.

                • QuizТест до теми №6.

                • FileТема №7. Використання вправ мовно-голосового трені...

                • AssignmentЗавдання до теми №7.

                • QuizТести до теми №7.

                • FileТема №8. Практична робота з опанування невербальни...

                • AssignmentЗавдання до теми №8.

                • QuizТести до теми №8.

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Майстерність актора. 1 курс. Магістри. Стадніченко ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра акторської майстерності
  6. Майстерність актора. 1 курс. Магістри. Стадніченко...
  7. Змістовий модуль 2
  8. Завдання до теми №5.

Завдання до теми №5.

Completion requirements

1.     Поясніть зміст кожного з наведених принципів проведення тренінгу (активності, дослідницької та творчої позиції, об’єктивації, партнерського спілкування) та визначте їх значення у підготовці актора.

2.     Проаналізуйте, як принцип активності впливає на ефективність акторського тренінгу та формування комунікативної готовності майбутнього актора.

3.     Наведіть приклади вправ або тренінгових ситуацій, які реалізують принцип дослідницької та творчої позиції учасників. Поясніть, які професійні якості вони розвивають.

4.     Розгляньте роль принципу партнерського (суб’єкт-суб’єктного) спілкування у створенні сприятливої психологічної атмосфери під час тренінгу. Як він сприяє розвитку емпатії та взаєморозуміння?

5.     Розкрийте тему: «Тренінг як засіб формування культури професійного спілкування майбутнього актора», використовуючи наведені принципи як структуру аналізу.

  • Завдання до теми №5. Майстерність актора. 1 семестр. Магістри.docx Завдання до теми №5. Майстерність актора. 1 семестр. Магістри.docx
    7 October 2025, 10:07 PM
Previous activity
Тема №5. Принципи проведення тренінгу як нормативна основа формування готовності майбутнього актора до професійного спілкування.
Next activity
Тести до теми №5.
Data retention summary
Get the mobile app