Завдання до теми №5.
1. Поясніть зміст кожного з наведених принципів проведення тренінгу (активності, дослідницької та творчої позиції, об’єктивації, партнерського спілкування) та визначте їх значення у підготовці актора.
2. Проаналізуйте, як принцип активності впливає на ефективність акторського тренінгу та формування комунікативної готовності майбутнього актора.
3. Наведіть приклади вправ або тренінгових ситуацій, які реалізують принцип дослідницької та творчої позиції учасників. Поясніть, які професійні якості вони розвивають.
4. Розгляньте роль принципу партнерського (суб’єкт-суб’єктного) спілкування у створенні сприятливої психологічної атмосфери під час тренінгу. Як він сприяє розвитку емпатії та взаєморозуміння?
5. Розкрийте тему: «Тренінг як засіб формування культури професійного спілкування майбутнього актора», використовуючи наведені принципи як структуру аналізу.
- 7 October 2025, 10:07 PM