Практичне завдання 3
Завдання 1 Скласти таблицю «Особливості супроводу» для дітей із РАС і дітей із РДУГ за напрямами:
1. Емоційно-особистісний розвиток
2. Соціалізація
3. Комунікація
4. Пізнавальна сфера
5. Поведінкова корекція
Завдання 2. Аналіз кейсу «Труднощі на уроці»
Кейс:
· Петро, 8 років, має РАС. У класі уникає спілкування з дітьми, але роздратовано реагує, коли хтось бере його речі. Учителька скаржиться, що він не виконує групові завдання.
· Марина, 11 років, із РДУГ. На уроці часто відволікається, не слухає інструкції до кінця, заважає іншим. Вдома швидко кидає розпочаті справи.
Завдання здобувача:
1. Визначити основні труднощі кожної дитини.
2. Запропонувати 3 техніки психологічного супроводу.
3. Обґрунтувати, чому саме ці техніки будуть ефективні.
Завдання 3. Розробка «Міні-програми супроводу»
· Завдання: створити коротку програму психологічного супроводу для дитини з РАС та РДУГ.
· Структура:
1. Мета супроводу
2. Завдання
3. Методи та техніки
4. Очікувані результати
· Формат: презентація 3–4 слайди.