Практичне завдання 4
Шановні здобувачі, вам пропонується дати відповіді на запитання до всіх кейсів.
Відповіді мають бути розгорнутими. Обсяг 1-1,5 сторінки.
1.     Кейс 1 (порушення слуху)
Учень 2-го класу уникає групових завдань, часто не реагує на інструкції вчителя.
o Які труднощі адаптації проявляються?
o Які методи супроводу може використати психолог?
2.     Кейс 2 (РАС)
Учениця 6-го класу відмовляється міняти місце за партою, протестує, коли змінюється розклад уроків.
o Які механізми адаптації тут порушені?
o Які техніки психологічної допомоги можна застосувати?
3.     Кейс 3 (РДУГ)
Учень 5-го класу перебиває інших, не завершує завдання, часто отримує зауваження.
o Проаналізуйте ситуацію: які стратегії самоконтролю можна застосувати?
o Як пояснити це батькам?
4.     Кейс 4 (порушення інтелектуального розвитку)
Учениця 4-го класу швидко виснажується на уроці, повторює одні й ті самі помилки, не розуміє складних інструкцій.
o Які методи підтримки доречні?
o Як психолог може співпрацювати з педагогом у цьому випадку?