Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

            • archive

            • Патопсихологічна діагностика

            • Психологія розвитку в нормі і патології

            • 7

            • 053 Психологія, ОП Магістр

            • Академічне письмо

            • АКРЕДИТАЦІЯ ОПП "Психологія" 8.053

            • Актуальні проблеми психології

            • Атестаційний екзамен (бакалавр)

            • Атестаційний екзамен (магістр)

            • Вибіркові дисципліни 053 Психологія, ОР Магістр

            • Виробнича практика

            • Психологічний супровід дітей та підлітків з психоф...

              • Загальне

              • Загальне

              • Література до курсу

              • ТЕМА 1 Вступ до курсу. Інклюзивна освіта як соціал...

              • ТЕМА 2 Психофізичний розвиток дітей та підлітків і...

                • ФайлПорошенко М. А. Інклюзивна освіта: навчальний посі...

                • ФайлПсихофізичний розвиток дітей із порушеннями зору т...

                • ФайлДіти з порушеннями опорно-рухового апарату, ЗПР, і...

                • ФайлРАС, РДУГ: психологічні та комунікативні особливості

                • ФайлПсихологічні механізми адаптації дітей із порушенн...

                • ФайлОсобливості підліткового віку при психофізичних по...

                • ЗавданняПрактичне завдання 1

                • ЗавданняПрактичне завдання 2

                • ЗавданняПрактичне завдання 3

                • ЗавданняПрактичне завдання 4

                • ТестТест до теми 2

              • ТЕМА 3 Психологічний супровід в закладах освіти

              • ТЕМА 4 Психологічний супровід батьків і педагогів....

              • Залік

              • Новий розділ

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Психологічний супровід дітей та підлітків з психоф ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра психології
  6. Психологічний супровід дітей та підлітків з психоф...
  7. ТЕМА 2 Психофізичний розвиток дітей та підлітків і...
  8. Практичне завдання 4

Практичне завдання 4

Умови завершення
Початок приймання: середу 8 жовтня 2025 00:00 AM
Термін спливає: середу 15 жовтня 2025 00:00 AM

Шановні здобувачі, вам пропонується  дати відповіді на запитання до всіх кейсів. 

Відповіді мають бути розгорнутими. Обсяг 1-1,5 сторінки.

1.     Кейс 1 (порушення слуху)
Учень 2-го класу уникає групових завдань, часто не реагує на інструкції вчителя.

o    Які труднощі адаптації проявляються?

o    Які методи супроводу може використати психолог?

2.     Кейс 2 (РАС)
Учениця 6-го класу відмовляється міняти місце за партою, протестує, коли змінюється розклад уроків.

o    Які механізми адаптації тут порушені?

o    Які техніки психологічної допомоги можна застосувати?

3.     Кейс 3 (РДУГ)
Учень
5-го класу перебиває інших, не завершує завдання, часто отримує зауваження.

o    Проаналізуйте ситуацію: які стратегії самоконтролю можна застосувати?

o    Як пояснити це батькам?

4.     Кейс 4 (порушення інтелектуального розвитку)
Учениця
4-го класу швидко виснажується на уроці, повторює одні й ті самі помилки, не розуміє складних інструкцій.

o    Які методи підтримки доречні?

o    Як психолог може співпрацювати з педагогом у цьому випадку?

Попередня секція
Практичне завдання 3
Наступна секція
Тест до теми 2
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток